  • Data: 2011-10-12 15:31:36
    Temat: Re: wolniej w tunelu
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.10.2011 The_EaGle <e...@j...com> napisał/a:

    > To co pokazuje ZDM to nic innego jak manipulacja którą uprawia także
    > policja. Zamiast szukać przyczyn wypadków to uznaje się że jest jedna -
    > prędkość.

    Bo to jest przykład manipulacji. Tylko na 2 filmach widać cokolwiek
    z sensem. W pierwszym wypadku, bus hamuje do na widok policji, "sprytny
    inaczej" za nim, który jest za blisko, postanawia zmienić pas, na
    szybszy bez patrzenia co tam jest.
    W drugim podobna sytuacja, hamowanie za rowerzystą i jadący za blisko,
    który nie zdąża.

    Teraz można sobie tylko pogdybać co by było gdyby tam było 70 czy 80.
    Ilu by gwałtownie hamowało, na widok policji, ilu rowerzystów by tam
    jeździło zamiast scieżką na górze (chociaż ci są niereformowanie i
    już paru widziałem na 3 czy 4 pasie na grocie).

    --
    kakmaratgmaildotcom