  • Data: 2021-10-02 18:12:53
    Temat: Re: wodor
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2021 o 09:45, J.F pisze:

    > Recznym. Typ "Frania"

    Też. Ale pamiętam np. naszą dyskusję na elektronice ile to przeszkód
    jest by zmienić programator w Polarze z krzywkowego na elektroniczny. A
    jednak teraz procesorowe są. I tak samo telewizory czy monitory z
    kineskopem jednak ustąpiły LCD. Niby za drogie były. Smartfony zastąpiły
    pecety, wcześniej nikt nie chciał kupować HTC. I samochody elektryczne
    raczej zastąpią spalinowe.

    > A nawet ich w ogole nie bylo :-)

    Mnie chodzi o to, że nagle może się zmienić. Ciągnie się ciągnie aż
    nagle wszystko zmienia się.