  • Data: 2015-06-20 20:14:30
    Temat: Re: wnioski po/eu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:mm49jt$8f6$1@node2.news.atman.pl...
    > no może...
    >
    > pytanie, skoro tarcza nie jest zjechana, a sprzęgło się rozleciało
    > to jakie z tego wynikają wnioski?
    >
    > czy jest coś nie tak, i ktoś już majstrował przy sprzęgle, a moje nowe
    > zaraz się znów rozleci?

    Szanowny Kolego. Komplet sprzęgła składa się najczęściej z tarczy, docisku,
    łożyska oporowego i wysprzęglika.

    http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe
    /towary/8453/602010000/
    Wysprzęgliki masz w sąsiedniej grupie w katalogu.

    Każda z tych rzeczy może się zepsuć. U Ciebie uszkodzona jet tarcza z powodu
    braku jednej sprężynki. Sprężynka mogła wypaść, bo pękła z powodu wady
    materiału albo coś ją rozerwało.
    Inne elementy sprzęgła mogą być też uszkodzone.
    Uszkodzone może być koło zamachowe (krzywe, pęknięte), krzywy może być wałek
    ze skrzyni biegów. Przecietny mechanik powinien umiec zdiagnozować problem i
    określić uszkodzenia elementów. Jeśli Twój mechanik tego nie potrafi, to
    zmień warsztat.

    Zwykle wymienia się kompletny zestaw sprzęgła, żeby w bliskiej przyszłości
    nie ponosić ponownych kosztów robocizny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba