  • Data: 2014-11-19 17:20:56
    Temat: Re: wk mnie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-17 18:18, Jacek Politowski wrote:

    > Już nie raz taki "ułatwiacz" zepsuł mi zaplanowane wyprzedzanie...
    >
    > Kierunkowskaz znaczy "będę skręcał" (czyli w większości wypadków
    > również hamował). Rozmydlania jego znaczenia, przez używanie w innym
    > celu, zdecydowanie nie popieram.

    Dlatego się błyska dwa razy i wyłącza, do tego długie, żeby mu oświetlić
    drogę i zjazd do pobocza (ale nie na).

    A w dzień to normalnie - jak masz widoczność i pobocze utwardzone, to
    zjeżdzasz i cię łykają.

    Tak wiem - pobocze nie służy do jazdy, kierunki do komunikacji
    niewerbalnej, ale poza przepisami jest jeszcze empatia, rozsądek i kultura.

    Shrek.