  • Data: 2014-11-19 21:49:01
    Temat: Re: wk mnie
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek wydumał(a) w news:m4itsk$r58$1@node2.news.atman.pl :
    > Pewnie tak. Choć naprawdę nie wiem w czym masz problem z ogarnięcem jego
    > intencji. Ja tam wole mieć debili daleko z przodu lub z tyłu. Jak mi
    > siedzi na kuprze, to go staram się puścic, żeby rozbijał się nie o mnie.
    > Z czystego egoizmu wolę go puścić:P

    ...a ja tak czytam ten wątek i nie bardzo kumam skąd takie przewrazliwienie, że ktoś
    siedzi na zderzaku. Ja robię swoje, czyli jadę prawidłowo a on niech kombinuje.
    Generalnie mam gdzieś, czy jedzie mi na grubośc lakieru czy zachowuje przyzwoitą
    odległość. Jak przywali to płaci. Własnie wszelakie sztuczki takich "bojących" są o
    wiele groźniejsze niż zwykłe olanie sprawy.

    --
    Michael________(TM)