-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feeder3.c
ambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!195.14.215.52.MISMATCH!newsfeed-hp3.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!ramfeed1.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!news
hosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
Date: Fri, 12 Mar 2010 19:30:53 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 55
Message-ID: <hne1ds$g25$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hmdbns$7t6$1@atlantis.news.neostrada.pl><d3e042d6-eec4-4813-9c08-a770a63
3c539@g26g2000yqn.googlegroups.com><hmdj06$25im$1@news2.ipartners.pl><hme
1ke$rhm$1@atlantis.news.neostrada.pl><hme2lh$2d68$1@news2.ipartners.pl><h
me4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
<hmh02b$mqs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hmhdt5$fkr$1@inews.gazeta.pl>
<hmjjan$bru$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmk53j$8iq$1@news.onet.pl>
<hmm7r9$kci$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8eb848$1@news.home.net.pl>
<hmope3$dar$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b900736$1@news.home.net.pl>
<hmrbcv$54n$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<hn60q4$i54$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<hn7t71$jps$1@mx1.internetia.pl>
<hn8hi0$f50$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hn8mh8$rvo$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: abby93.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268418812 16453 83.6.214.93 (12 Mar 2010
18:33:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 18:33:32 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263718
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hn8mh8$rvo$1@mx1.internetia.pl...
>
> Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:hn8hi0$f50$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Masz chyba problem z rozumieniem slowa pisanego.
> Odpowiem Ci jednym z Twoich ulubionych zwrotów: nie przenoś na mnie swoich
> projekcji.
> Uprośćmy sprawę. Wyobraź sobie taką scenkę sytuacyjną:
> ulicą jadą samochody. Oczywiście wszystkie przepisowo 49,9km/h. Odstępy
> również poprawne (wystarczające do zatrzymania samochodu w sytuacji
> awaryjnej) - jako znawca wstaw odpowiednią wartość w metrach. Jeden z
> samochodów to samochód A, jest to duży samochód, np. dostawczy. Jadący za
> nim to samochód B. W pewnym momencie samochódw A zwalnia, powiedzmy do
> 40km/h. Samochód B dostosowuje swoją prędkość do tego zdarzenia. Nic się
> nie stało, standardowa sytuacja na drodze.
> Przyczyny zmniejszenia prędkosci przez samochód A:
> 1) kierowca A na przejściu dla pieszych widział człowieka, zwolnił, żeby
> pieszy mógł spokojnie przejść
> 2) samochód jadący przed A, skręcał w prawo, w związku z czym zwolnił i A
> jako wzorowy kierowca zrobił to samo dostosowując się do sytuacji
> 3) kierowca A zobaczył dziurę na jezdni i dostosował prędkość (uznał że
> zdjęcie nogi z gazu wystarczy)
> 4) kierowca A widział biegające z piłką dziecko blisko jezdni i uznał, że
> zmniejszy prędkość bo roztrzepany dzieciak może wpaść na ulicę
> ...
> 156) kierowca A zobaczył na podporządkowanej sznur samochodów i wpuścił
> jednego przed siebie (zdejmując nogę z gazu i minimalnie zwalniając)
Już minimalnie? Nie lepiej było napisać, że jak zdjął to nawet wcale nie
zwolnił? A moze napisz, ze prawie zatrzymal się, bo chciał być kulturalny?
> Spróbuj odowodnić (ale użyj rzeczowych argumentów, "bo tak twierdzi
> neelix" to trochę za mało), że przyczyna nr 156 stworzyła większe
> zagrożenie niż wszystkie pozostałe. Specjalnie przyjąłem, że samochód A
> jest duży i kierowca B tak naprawdę w momencie kiedy musi zwolnić nie zna
> dokładnej przyczyny, po prostu nie widzi dokładnie co się dzieje przed A.
> Uznajmy też, że kierowca z podporządkowanej nie mógł wyjechać bez "pomocy"
> kierowcy A. Np. odległości między tymi wzorowymi kierowcami na drodze z
> pierwszeństwem były jednak za małe, kierowca na podporządkowanej miał
> przyczepkę i nie mógł się energicznie rozpędzić, miał za słaby samochód,
> był kiepski, itp. Po prostu nie mógł.
> Jestem bardzo ciekawy, czy Twoja odpowiedź będzie taka jak przewiduję...
Jak się nie ma odpowiedniego "kopa" to się nie wyjeżdża. Nie jeden pisał na
forach dlaczego w DC niektórzy ludzie często nie używają kierunkowskazów.
Jak użyją to ktoś daje w palnik i blokuje. Tak wygląda kultura. Załóżmy
jednak, że jest jakaś kultura. To 156) jest drastycznie naciągnięte. Nie
rozumiem celu tego bicia piany. Rozważ 157) zdecydowanie zwalnia do prawie
zatrzymania, bo mu się zrobiło żal, że jeden samochód stoi i czeka, a z tyłu
jedzie sznur 10-ciu pojazdów.
neelix
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.10 21:38 Budzik
- 12.03.10 21:38 Budzik
- 12.03.10 21:38 Budzik
- 12.03.10 21:38 Budzik
- 13.03.10 00:23 Czabu
- 13.03.10 10:54 neelix
- 13.03.10 10:58 neelix
- 13.03.10 11:02 neelix
- 13.03.10 11:09 neelix
- 13.03.10 11:36 neelix
- 13.03.10 11:54 neelix
- 13.03.10 11:58 Budzik
- 13.03.10 11:58 Budzik
- 13.03.10 13:52 Czabu
- 13.03.10 14:58 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz