  • Data: 2010-03-13 00:23:37
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hne1ds$g25$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Już minimalnie? Nie lepiej było napisać, że jak zdjął to nawet wcale nie
    > zwolnił? A moze napisz, ze prawie zatrzymal się, bo chciał być kulturalny?

    W większości wypadków wystarczy zwolnienie i ewentualnie danie sygnału
    (światłami, pokazanie ręką, itp.), żeby wpuścić kogoś z podporządkowanej,
    czy też kończącego się pasa. Dla Ciebie to jest chamstwo, dla innych
    kultura.
    Do zaproponowanej scenki możesz wstawić zatrzymanie zamiast zwolnienia.
    Dalej podtrzymuję: spróbuj rzeczowo udowodnić, że zatrzymanie wywołane
    przyczyną nr 156 jest bardziej niebezpieczne niż inne przyczyny zatrzymania.

    > Jak się nie ma odpowiedniego "kopa" to się nie wyjeżdża. Nie jeden pisał
    > na forach dlaczego w DC niektórzy ludzie często nie używają
    > kierunkowskazów.

    Nie zmieniaj tematu. Postawiłeś pewną tezę, postaraj się teraz ja udowodnić.
    Jeżeli nie potrafisz, to zachowaj się jak facet i przyznaj, że mogłeś się
    pomylić. Zresztą, w przykładzie nie napisałem, że ten z podporządkowanej się
    wpycha. Grzecznie czeka, aż ten jeden kierowca go wpuści. Tego też nie
    zrozumiałeś?

    > Jak użyją to ktoś daje w palnik i blokuje. Tak wygląda kultura.

    Przecież to jest ten 1%, do którego należysz. W porty narobisz, a nie
    wpuścisz, bo kodeks nie każe. A skoro nie każe, to wręcz zabrania. Taki jest
    Twój tok myślenia i argumentacji. Ponieważ jest absurdalny, kilka osób
    próbuje Ci to uzmysłowić.

    Załóżmy
    > jednak, że jest jakaś kultura. To 156) jest drastycznie naciągnięte. Nie
    > rozumiem celu tego bicia piany.

    Bo nie rozumiesz słowa pisanego, a pianę bijesz co najwyżej Ty i skoro nie
    rozumiesz dlaczego to robisz to tym bardziej smutne.
    Nie potrafisz obronić swojego zdania? Podałem prosty przykład, uzasadnij na
    jego podstawie, że masz rację, a wszyscy Twoi oponenci się mylą.
    Masz niesamowitą szansę udowodnienia na banalnie prostej scence sytuacyjnej,
    że wszytkie chamy, które ośmieliły się mieć zdanie odmienne od Twojego, nie
    mają racji i są idiotami.

    Rozważ 157) zdecydowanie zwalnia do prawie
    > zatrzymania, bo mu się zrobiło żal, że jeden samochód stoi i czeka, a z
    > tyłu jedzie sznur 10-ciu pojazdów.

    A na podporządkowanej stoi sznur 25 pojazdów, które nie mogą wyjechać. Mały
    kompromis ze strony kierowcy uprzywilejowanego (na drodze z pierwszeństwem)
    pozwoli im być może wjechać na drogę (bo zawalidroga już został wpuszczony).
    Kiedy indziej te 10 pojazdów (jadących na drodze z pierwszeństwem) skorzysta
    z takiej okazji. W ogólnym rozrachunku bilans wyjdzie na zero, jeżeli chodzi
    o stracony czas, ale na plus jeżeli weźmiemy pod uwagę bezpieczeństwo
    (mniejsza agresja, płynność ruchu, itp.).

    W sumie nie zawiodłeś mnie, zachowałeś się dokładnie tak jak przewidywałem.
    Unikasz odpowiedzi na proste pytanie, które wykazuje bezsensowność Twoich
    poglądów, próbujesz skierować dyskusję na inny tor. Tym bardziej się
    ośmieszasz...

    Życzę zdrowia
    Czabu