    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Sun, 7 Mar 2010 18:25:46 +0000 (UTC)
    <hme4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <hmh07l$mu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmjilc$ae4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmm77h$iup$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmo8pk$ji2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmonk4$bp2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmr83r$rh0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmtqq2$rol$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hn0eh8$m4o$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > I to jest chore.

    To sa twoje argumenty: to jest idiotyzm, pajacowanie, niepotrzebne skakanie
    po pasach, chore.
    Moje argumenty to uplynnianie ruchu, brak powodowanego niebezpieczenstwa,
    brak łamania prawa (wbrew temu co twierdzisz), .
    Sam sobie odpowiedz, ktore argumenty sa celniejsze.

    > Bez powodu? Dla wpuszczenia jakiegoś patafiana z podporządkowanej?
    > Powodowanie zagrożenia jest niedopuszczalne.

    Jakie ma dla ciebie znaczenie powód, dla ktorego auta przed toba hamuja.
    Byc moze bez powodu, byc moze zauwazył dziecko na poboczu jezdni, byc moze
    dlatego, ze widzi dziure, byc moze dlatego, ze samochód ktorego ty nie
    widzisz wlaczył kierunkowskaz.
    Generalnie rzadne bez powodu. Hamowanie wynikajace z ruchu pojazdów.

    > Jak się zagapisz to walniesz durnia, a wina wiadomo czyja.

    Zagapisz? Jak sie zagapisz, to oczywiscie, ze wiadomo, czyja wina.
    Za kierownica nie wolno sie zagapiac, a jak masz z tym problemy -
    utrzymujesz wieksza odległosc od nastepnego samochodu.

    > Ograniczona/ulatniająca się wiedza to duże zagrożenie, bo jest jazda
    > na pałę.

    jezeli byłaby to nieznajoosc zasad pierwszenstwa - oczywiscie ze tak.
    Ale jezeli to sa pytania w stylu przeze mnie przytaczanym - wplyw o ktorym
    piszesz jest pomijalny.

    > 30m na suchym, ale to tylko odpowiedzi testowe na okoliczność
    > egzaminu.

    W tescie jest ze 30 metrów? Moze zle zapamietałem.
    Niemniej - przyznasz, ze idiotyczna odpowiedz?

    > Prawie każdy zespół jest źle oznakowany. Rzadko kiedy trójkąt jest z
    > lewj strony pojazdu. Bardzo rzadko linka ma chorągiewkę, chociaż
    > ostatnio widuję w handlu linki z kawałkiem plastiku robiącego za
    > chorągiewkę, itp, itd. Jeden holowany miał włączone mijania i ledwo
    > już migające awaryjne.

    właczenie awaryjek to totalna głupota, zgoda i to jest najczestsze
    przewinienie.
    Złe umiejscowienie trójkąta - naprawdę ma az tak duze znaczenie?
    Oznaczenie linki - jw.

    > Wyjątek tylko potwierdza regułę.

    ok, koniec tematu. Najpierw nikt, potem ze niektorzy, potem ze wyjatek
    potwierdza regułe.
    Dla mnie EOT - za duzo wyjątków.

    > I nie będzie żadnej krzywdy tylko sprawiedliwość.

    W sumie racja - jakby wyeliminowac 50% kierowców, no i oczywiscie jakbys ty
    nie był w grupie wyeliminowanej to byłoby sprawiedliwei - nie musiałbys
    czekac 15 minut przed torami...