  • Data: 2010-03-05 16:32:58
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:hmqlhm$g2n$1@inews.gazeta.pl...
    "neelix" <a...@w...pl> wrote in message
    news:hmorl7$evr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Pieprzę takie wtrącanie do Polski tego co jest w innych krajach. Może
    > jeszcze wschód przytoczysz, albo kraje arabskie?
    > neelix

    A potrafisz przekazac to samo bez pieniactwa na poziomie gimnazjalisty,
    ktory nie widzi sensu przepuszczenia kogos w drzwiach?
    Pozdrawiam
    Kamil

    Wkurzają mnie takie zagramaniczne projekcje bez sensu. Nawet w drzwiach są
    pewne zasady. Jak nie wypuścisz kogoś z autobusu to sam nie wejdziesz, bo
    nie będzie gdzie stanąć. W tak niebezpiecznym miejscu jakim jest droga
    przede wszystkim obowiązuje prawo. Kultura, na dodatek źle pojęta nie może
    zastępować prawa.
    neelix
    neelix