eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine
    z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Date: Mon, 21 Apr 2014 23:21:41 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <lj17e0$2h2$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 21.04.2014 00:00, Budzik pisze:

    > W Twoim mneimaniu.
    > A praktyka pokazuje coś dokładnie innego.

    Może praktyka w twoim matrixie. W realnym świecie nie jest tak pięknie.

    > Ano.

    Czyli nie był pod wpływem alkoholu.

    > Co jest rzadkim problemem?
    > Niebezpieczesntwo wywołane zmeczeniem?

    Niebezpieczne zmęczenie u osób jeżdżących pojazdami niewymagającymi
    rejestratora.

    > Dlaczego tak uwazasz?
    > I co rozumiesz przez okreslenie "ciezarówka"? Takie przykładowo Ducato?

    Poza ciężarówkami a samochodami osobowymi jest trochę różnych pojazdów i
    niektóre z nich też mogą wymagać rejestratora.

    [ciach]

    > A jak bedzie spał trzezwy?

    Takie pytanie zadajesz na trzeźwo?

    > Wrażenie mocy? Nie wiem o jakich uzywkach mówisz.

    Wrażenie mocy alkoholu. Coś może na podstawie smaku wydawać się mniej
    procentowe niż jest w rzeczywistości.