  • Data: 2012-06-14 15:17:27
    Temat: Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
    Od: "Remek" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" napisał:

    > Cóż, przeciwko tysiącom wrażeń negatywnych, znajdę jedno wrażenie
    > pozytywne - swoje. Od kilku lat zaopatruję się tylko w Komputroniku.
    > Ceny mają co prawda dość wysokie ...

    Wysokie ceny i:

    > Mógłbyś rozwinąć? Podróbki sprzedają?

    Robert Winkler:

    "nie dość że żeby zmieściś się w cenie trzeba było wybrać model
    posiadający o 1/3 mniej pamieci operacyjnem,
    to jeszcze dysk twarty to tylko 500GB,
    Samsung miał 6 GB ramu i 1TB-owy dysk.
    Pozostaje też pytanie, gdzie jest ta matryca FullHD?
    FullHD to 1920 × 1080 a nie 1366 x 768
    No i taki mały drobiazg
    "Zainstalowany system operacyjny: Brak"
    czyli do tych 2399 zł trzeba doliczyć jeszcze cene systemu operacyjnego."

    to robi rzeczywiście pozytywnw wrażenie. Kupuj u nich. Kto Ci broni? Ja wolę
    inne firmy.

    Remek