  • Data: 2012-06-14 23:26:15
    Temat: Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2012 21:01, Remek pisze:

    > Przestań męczyć jak dziecko. Jeśli chcesz znaleźć opinie o firmach/sklepach
    > komputerowych wejdź na Googla i spytaj.

    No super rada. Zamiast pracować będę siedział i dniami czytał opinie o
    innych sklepach.

    Piszesz tak jakby tych innych sklepów było w sumie 3 :).
    '
    > Wiesz jak sie nim posługiwać? Ja
    > radzę omijać Koputronik szerokim łukiem i to wszystko.

    Omijanie ma to do siebie, że trzeba coś znaleźć w zamian. Jak dotąd, w
    mojej okolicy nie zauważyłem konkurencji w której miałbym lepiej.

    > Dla mnie EOT.

    Ta, ponarzekać to potrafi. Ale jak proszę o jakąś konstruktywność
    krytyki - to EOT.

    p. m.