  • Data: 2012-06-14 11:07:28
    Temat: Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-06-13 21:52, *1634Racine* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Mirek Ptak in news:jra112$3s3$1@mx1.internetia.pl
    > [.........]
    l-inspiron-q15r-i5-245

    > dzieki za link;
    > naprawde istnieje wersja z matowa matryca...?

    Istnieje na pewno - szwagier ma, ale on wziął i7 i parę innych dodatków,
    więc drogo :)
    Trzeba popytać albo w sklepie albo bezpośrednio u della.
    Vostro wszystkie maja matową - nawet w niższej rozdzielczości.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l