  • 11. Data: 2013-06-05 11:59:21
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, June 5, 2013, 11:56:13 AM, you wrote:

    > Jak kilka ? Koniczynka to jeden wiadukt.
    > Tylko bramek trzeba wtedy duzo.
    > Koniczynka ma swoje wady, ale widac u nas budka drozsza niz wiadukt
    > :-)

    Na skrzyżowaniach z wojewódzkimi nawet koniczynka to za dużo.
    Uproszczona półkoniczynka i dwie budki zamiast jednej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-06-05 12:11:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 11:58:22 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Ale skrzyżowań z drogami krajowymi jest mało, natomiast trąbki na
    > płatnej A4 postawiono wszędzie, budując dodatkowe wiadukty na
    > skrzyżowaniach z drogami wojewódzkimi, co sensu nijakiego nie ma.

    a jak je inaczej połączysz bezkolizyjnie i niestawiając bramek na samej
    autostradzie?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-06-05 12:12:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 12:13:58 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

> [...]
    katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___W
    ezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html

    7&page=505

    > Czy Ty rozumiesz, że przy trąbce też trzeba robić nasypy? I jeszcze
    > dobudować drugi wiadukt bez sensu.

    czy ty rozumiesz, że trzeba je połączyć bezkolizyjnie?

  • 14. Data: 2013-06-05 12:13:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

  • 15. Data: 2013-06-05 12:21:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 12:25:13 +0200 osobnik zwany Smok Eustachy
    napisał:

    > Rondo wystarczy

    gratuluję. Właśnie stworzyłeś nowy typ drogi. Autostrada z rondem i
    umieszczonymi na niej bramkami.

  • 16. Data: 2013-06-05 12:25:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../

  • 17. Data: 2013-06-05 12:27:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 12:29:28 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Hello masti,
    >
    > Wednesday, June 5, 2013, 12:12:10 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przecież zawsze łączenie z autostradą było bezkolizyjne. Rozwiązania
    > identyczne jak w trąbce - tyle, że łączenie z droga o małym ruchu już
    > nie wymaga bezkolizyjności.

    no przecież piszę, że nie wymaga. A temat wątku brzmi "wezly na A1"

  • 18. Data: 2013-06-05 12:29:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

> [...]

    Przecież zawsze łączenie z autostradą było bezkolizyjne. Rozwiązania
    identyczne jak w trąbce - tyle, że łączenie z droga o małym ruchu już

    Po raz kolejny: na skrzyżowaniach z drogami o dużym ruchu - pełna
    koniczynka. Na skrzyżowaniach z drogami o małym ruchu - uproszczona
    półkoniczynka bez konieczności dobudowywania drogiego wiaduktu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2013-06-05 12:33:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Wednesday, June 5, 2013, 12:21:43 PM, you wrote:

    > gratuluję. Właśnie stworzyłeś nowy typ drogi. Autostrada z rondem i
    > umieszczonymi na niej bramkami.

    Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
    Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
    dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących z
    bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2013-06-05 12:40:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 12:33:14 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

> [...]
    > Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie dobudowywano
    > dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących z bezkolizyjnymi

    ale rozumiesz co sam piszesz?
    http://goo.gl/maps/x2kaR
    http://goo.gl/maps/shdhQ
    http://goo.gl/maps/VYB1u
    http://goo.gl/maps/z98xs
    a nawet dwa więcej:
    http://goo.gl/maps/5tXso
    zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4