  • 41. Data: 2010-01-10 00:28:16
    Temat: Re: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Od: to <t...@a...xyz>

    J_K_K wrote:

    > Pewnie, że się dało.

    Nie ma co przesadzać i tak wszystkich wyprzedzałem.

    > A jaką drogę hamowania miałeś z tych 90 ?

    Wystarczającą jak na widoczność.

    --
    cokolwiek

  • 42. Data: 2010-01-10 10:07:02
    Od: Michal <o...@o...pl>

    Karolek pisze:

    > Jak nie wiesz, to nie pisz bzdur.
    Gdzie pisze bzdury. Opisuje sytuacje

    > Sa tacy kierowcy co sobie radza za kierownica i sa tacy co sobie nie radza.
    > I wiesz co? To nie zalezy od samochodow, ani opon.

    Dzisiaj jest to samo. Przyklad. Wyjeżdża samochod, kola mu boksuja, ale
    pomalu zaczyna sie toczyc i wyjezdza z parlingu, inny probuje, kola
    kreca sie ale samochod przemieszcza sie tylko o kilka cm. Popychają go i
    przjezdza 20cm i znowu stoi. Proboje na mniejszym gazie(moze na dwojce).
    Ale nadaj stoi w miejscu lub kola boksuja.

    Moim zdaniem gdyby mial opony takie jak te ktoremu sie udalo to by jakos
    wyjechal. Z lysymi oponami umiejetosci to za malo.

  • 43. Data: 2010-01-10 11:39:19
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czym według ciebie różni się 20 cm w górach, od 20 cm śniegu
    > nie w górach ?

    Rozni sie katem pod jakim jest podloze na ktorym lezy ten snieg i pod
    ktory musimy podjechac. Bo 10, 20 czy 30cm ubitego sniegu na plaskiej
    poziomej powierzchni nie stanowi problemu nawet dla letnich opon.

    --
    Karolek

  • 44. Data: 2010-01-10 11:44:22
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Michal pisze:

    > Gdzie pisze bzdury.

    W miescu gdzie piszesz, ze na letnich i lysych oponach nie moga
    wyjechac, a na zimowych juz moga.
    To jest bzdura bo sam sie przyznales, ze nie masz zielonego pojecia
    jakie opony mieli.

    > Opisuje sytuacje

    I dodajesz swoj niczym nie poparty komentarz.

> [...]
    > przjezdza 20cm i znowu stoi. Proboje na mniejszym gazie(moze na dwojce).
    > Ale nadaj stoi w miejscu lub kola boksuja

    No i?
    Dalej nie wiesz co jest przyczyna.
    Chcesz byc obiektywny zejdz na dol i pytaj kazdego wyjezdzajacego jakie
    ma opony, potem zdaj relacje.
    Bo twoje domysly, ktore Ci pasuja mnie nie interesuja.

    .

    > Moim zdaniem gdyby mial opony takie jak te ktoremu sie udalo to by jakos
    > wyjechal. Z lysymi oponami umiejetosci to za malo.

    Jeszcze raz napisze. Sprawdz najpierw jakie oni maja opony a potem zdaj
    relacje.
    To ze cos Ci sie wydaje to malo.
    --
    Karolek

  • 45. Data: 2010-01-10 12:33:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Jan 2010 11:39:19 +0100, Karolek wrote:

    >Rozni sie katem pod jakim jest podloze na ktorym lezy ten snieg i pod
    >ktory musimy podjechac. Bo 10, 20 czy 30cm ubitego sniegu na plaskiej
    >poziomej powierzchni nie stanowi problemu nawet dla letnich opon.

    Ubity jest mocno wyslizgany na wierzchu. Przy staniu nie ma problemu,
    przy ruszaniu moze nie ma problemu, przy zakrecie i hamowaniu juz jest
    problem.

    A z praktyki - nawet plaskie miasto ma swoje zjazdy i podjazdy,
    snieg nie zawsze jest ubity, dolek w sniegu moze sie okazac przeszkoda
    nie do pokaniania, luzne zwaly sniegu stawiaja opor.
    A parkowanie na chodniku wymaga pokonania kraweznika.

    J.

  • 46. Data: 2010-01-10 12:36:36
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Ubity jest mocno wyslizgany na wierzchu. Przy staniu nie ma problemu,
    > przy ruszaniu moze nie ma problemu, przy zakrecie i hamowaniu juz jest
    > problem.

    Na parkingu poruszasz sie z zasady wolno, jak jest slisko to jeszcze
    wolniej.

> [...]
    > nie do pokaniania, luzne zwaly sniegu stawiaja opor.
    > A parkowanie na chodniku wymaga pokonania kraweznika.

    No tak, ale dyskusja byla na temat parkingu.
    Nie wiem jak Ty, ale ja nie musze przejezdzac przez krawezniki, aby
    wyjechac z parkingu ;>

    --
    Karolek

  • 47. Data: 2010-01-10 12:36:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    >Bo 10, 20 czy 30cm ubitego sniegu

    Ubity to będzie za kilka dni.
    Jak nie będzie padać.

    > na plaskiej poziomej powierzchni nie stanowi problemu nawet dla letnich
    > opon.

    Bzdura.
    30 minut temu wypychałem Mesia, który nie był w stanie wyjechać ze śniegu 5
    cm na którym próbował zawrócić.
    Oczywiście powiedziałem mu co sądzę o głupocie jazdy zimą na letnich oponach
    do tego jeszcze z kiepskim bieżnikiem.

  • 48. Data: 2010-01-10 12:37:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W miescu gdzie piszesz, ze na letnich i lysych oponach nie moga wyjechac,
    > a na zimowych juz moga.

    Ale takie są fakty.
    Sam sprawdziłem empirycznie przed chwilą.

  • 49. Data: 2010-01-10 12:40:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Jan 2010 12:36:52 +0100, Cavallino wrote:

> [...]
    >cm na którym próbował zawrócić.
    >Oczywiście powiedziałem mu co sądzę o głupocie jazdy zimą na letnich oponach

    A sprobowales sam tam zawrocic ?

    sam kiedys utknalem na ulicy Sudeckiej we wrocku - plaska jak stol.
    Troche sniegu wystarczylo. Plus lodzik plus woda plus kostka.
    Ale to najwyrazniej zle zimowki byly :-)

    J.

  • 50. Data: 2010-01-10 12:43:48
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ubity to będzie za kilka dni.
    > Jak nie będzie padać.

    Ubity tor jazdy to juz masz po przejechaniu kilku samochodow.

    > Bzdura.
    > 30 minut temu wypychałem Mesia, który nie był w stanie wyjechać ze
    > śniegu 5 cm na którym próbował zawrócić.

    To ten sam, ktorego wypychales wczoraj? :>

    > Oczywiście powiedziałem mu co sądzę o głupocie jazdy zimą na letnich
    > oponach do tego jeszcze z kiepskim bieżnikiem.

    Ja tam beemka jeszcze nigdy nie mialem problemu, nawet na typowo letnich
    oponach.
    Raz musialem troche powalczyc golfem i kaszlakiem, w obu przypadkach po
    wjezdzie na polna droge i zatrzymaniu sie, gdzie jeszcze nikt nie
    przetarl sciezki, a sniegu bylo tyle, ze samochod osiadal na nim podloga
    co bylo glowna przyczyna problemow (golf mial nowe zimowki i jakos mu
    nie pomogly).

    --
    Karolek