  • 11. Data: 2010-01-09 10:37:12
    Temat: Re: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    Użytkownik "pwz" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:hi9f21$n4u$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2010-01-09 09:21, fajnefele pisze:
    > (...)
    >
    > He, he, pod warunkiem, że wszyscy na ten pomysł nie wpadną :-P
    > pwz

    Spoko loko, wsiadam przystanek od petli, zawsze siedze :-). Choc przy tych
    temperaturach licze na sluzby oczyszczania miasta a ksiazeczka wieczorkiem w
    domciu :-)

  • 12. Data: 2010-01-09 11:27:08
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    "Przemek" <jpparo@usun_gazeta.pl>

    > mój kundel łaził po tym śniegu-lodzie jak jezus po wodzie - nawet się nie
    > zapadał :)

    Dobrze, że choć kundla nie napisales z dużej litery.

    Max

  • 13. Data: 2010-01-09 12:47:12
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > Przyznac sie kto dzis mial na parkingu samochod w wersji iglo? :-)

    Ja. Jeszcze kilka takich nocy i może w końcu posprzątam garaż, żeby się
    autem dało wjechać ;)

    W sumie fajnie się to nawet zdrapywało. Po jakichś 5 minutach grzania
    pod tym lodem zaczęła płynąć woda i można było z auta zdejmować takie
    duże tafle lodu :)

    A, i wycieraczki nie przymarzły do szyby :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 14. Data: 2010-01-09 14:38:32
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    Wyszedlem, zdjalem "cerate" z gory samochodu, odpalilem, odgarnalem reszta z
    chodnika i juz. Wszystko splynelo.
    Tylko ze nie bylo gdzie jechac ;-)

    Wiec odsniezylem podjazd do konca, zakrylem samochod "cerata" i tyle.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 15. Data: 2010-01-09 14:49:14
    Od: Michal <o...@o...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > Witam
    > Przyznac sie kto dzis mial na parkingu samochod w wersji iglo? :-)
    > W Jaworznie w okolicach 5:30 nie dalo sie isc chodnikiem i jechac
    > normalnie wiekszoscia ulic(nawt glownych) a na aucie bylo minimum 2 cm
    > lodu a na przedniej szybie chyba z 3 lub 4cm lodu i nadal pada marznacy
    > deszcz :-( (jak ja nie znosze zimy). Poranna rozgrzewka to jakies 15 min
    > aby dalo sie normalnie/bezpiecznie autem jechac.
    > pozdrawiam
    > ps. nawet pies na porannym spacerku nie potrafil utrzymac pionu :-)

    Okolice Wroclawia. Śniegu po kolana. Moj 3-letni syn od rana stoi w
    oknie i oglada jak samochody na letnich/lysych oponach proboj wyjechac.
    Kreca kolami a nie jada :)

  • 16. Data: 2010-01-09 15:12:02
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Michal wrote:

    > Okolice Wroclawia. Śniegu po kolana. Moj 3-letni syn od rana stoi w
    > oknie i oglada jak samochody na letnich/lysych oponach proboj
    > wyjechac. Kreca kolami a nie jada :)
    rozumiem ze ci na zimowych ze sniegiem po kolana radza sobie bez problemu
    :)

  • 17. Data: 2010-01-09 15:19:57
    Od: Michal <o...@o...pl>

    Przemek pisze:

    > rozumiem ze ci na zimowych ze sniegiem po kolana radza sobie bez problemu
    > :)
    W zasadzie to nie wiem jakie maja opony te samochody. Poprostu samochody
    wyjezdzaja z parkingu i jednym sie to udaje inne mają problemy.
    Sa takie co nie mogą ruszyc z miejsca. Problem jest zawsze ten sam. Kola
    kreca sie w miejscu.
    Snieg jest juz rozjezdzony, potworzyl sie koleiny, ale jest ok -5C wiec
    nie jest latwo. Ja mam samochod w garazu i na szczescie narazie nie
    musze nigdzie jechac(mam zimowki) :)

  • 18. Data: 2010-01-09 16:12:22
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Michal pisze:

    > W zasadzie to nie wiem jakie maja opony te samochody. Poprostu samochody
    > wyjezdzaja z parkingu i jednym sie to udaje inne mają problemy.

    Jak nie wiesz, to nie pisz bzdur.

    > Sa takie co nie mogą ruszyc z miejsca. Problem jest zawsze ten sam. Kola
    > kreca sie w miejscu.

    Sa tacy kierowcy co sobie radza za kierownica i sa tacy co sobie nie radza.
    I wiesz co? To nie zalezy od samochodow, ani opon.

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2010-01-09 16:14:44
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    Max_P pisze:
    > Dobrze, że choć kundla nie napisales z dużej litery.

    ulżyło Ci? jak nie, to se podskocz...

    Przemek

  • 20. Data: 2010-01-09 16:32:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 09 Jan 2010 14:49:14 +0100, Michal napisał(a):

    > Okolice Wroclawia. Śniegu po kolana. Moj 3-letni syn od rana stoi w
    > oknie i oglada jak samochody na letnich/lysych oponach proboj wyjechac.
    > Kreca kolami a nie jada :)

    Oj tak, wesoło jest. W trakcie wycieczki do sklepu miałem okazję pomóc
    wypychać ze śniegu jakąś Octavię na letnich oponach (wystarczyło, że
    zboczył z kolein na jezdni i się zakopał) i podziwiać gościa, który uparcie
    palił sprzęgło próbując zaparkować (śmierdziało 50 metrów dalej).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl