  • 1. Data: 2009-12-25 07:38:30
    Temat: wesole filmy o aparatach
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    http://www.trochetechniki.pl/Wybieramy-aparat--cz.-1
    ,c,122.html
    http://www.trochetechniki.pl/Wybieramy-aparat-cz-2,c
    ,92.html

    Aparat kompaktowy jest dobry, bo jest mały, ma zoom cyfrowy i ma
    wbudowaną lampę błyskową. Tyle wniosków z tych filmów :)

    wer

  • 2. Data: 2009-12-25 12:00:07
    Temat: Re: wesole filmy o aparatach
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    b...@n...pl pisze:
> [...]
    >
    > Aparat kompaktowy jest dobry, bo jest mały, ma zoom cyfrowy i ma
    > wbudowaną lampę błyskową. Tyle wniosków z tych filmów :)

    I wszystko to prawda. Mały, więc poręczny, ma zoom cyfrowy, więc nie
    trzeba na kompie kadrować, a jak ktoś ogląda to w rozdzielczości do
    2Mpx, to i tak nie widać różnicy (ekran fullHD lub odbitki max 13x18),
    lampa zawsze się przyda. Lepiej mieć niż nie mieć.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-12-25 16:23:26
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Paweł W. pisze:
> [...]
    > 2Mpx, to i tak nie widać różnicy (ekran fullHD lub odbitki max 13x18),
    > lampa zawsze się przyda. Lepiej mieć niż nie mieć.

    To jest taka sama prawda jak w tym kawale:

    Carter i Breżniew urządzili sobie zawody w sprincie na 100 metrów.
    Carter wygrał, w moskiewskiej "Prawdzie" ukazała się taka notatka na ten
    temat:

    tow. Breżniew ścigał sie z Carterem w sprincie na 100 metrów. Tow.
    Breżniem zajął drugie miejsce, natomiast Carter był przedostatni.

    Zdania z filmu:

    Aparat kompaktowy kosztuje od 100 do 500 dolarów. Ale nie trzeba kupować
    takiego za 500 dolarów, żeby mieć bardzo dobre zdjęcia.

    Ten aparat kompaktowy ma bardzo dobry obiektyw wbudowany, natomiast do
    tej lustrzanki należy dokupić obiektyw.

    Obiektywy do tej lustrzanki kosztują od 150 do kilku tysięcy dolarów.

    Tylko dlaczego tak jest, to już nikt nie powie. Kompakt to same zalety,
    natomiast lustrzanka jest ciężka i dużo kosztują do niej obiektywy. To
    jest cała treść tego filmu.

    wer

  • 4. Data: 2009-12-25 16:28:07
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    b...@n...pl pisze:

    > Tylko dlaczego tak jest, to już nikt nie powie. Kompakt to same zalety,
    > natomiast lustrzanka jest ciężka i dużo kosztują do niej obiektywy. To
    > jest cała treść tego filmu.

    Większości ludzi nie potrzeba niczego więcej ponad to co oferują
    kompakty. A jak komuś potrzeba, to znajdziemy go na pl.rec.foto.cyfrowa ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-12-25 19:55:21
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    b...@n...pl napisał:
> [...]
    >
    > tow. Breżniew ścigał sie z Carterem w sprincie na 100 metrów. Tow.
    > Breżniem zajął drugie miejsce, natomiast Carter był przedostatni.

    "*zaszczytne* drugie miejsce" :)

    m.
    --
    Czymże jest miłość wobec befsztyka z cebulką?
    - Somerset Maugham

  • 6. Data: 2009-12-29 10:32:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    b...@n...pl pisze:

> [...]
    > temat:
    >
    > tow. Breżniew ścigał sie z Carterem w sprincie na 100 metrów. Tow.

    Lepiej brzmi "brali udział w wyścigu" :)