  • 41. Data: 2010-05-06 22:39:00
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.vca1q7f613q3bq@piotr-asus...
    Dnia 07-05-2010 o 00:06:31 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    >Co masz na myśli że operatorzy grają do jednej bramki?

    Pozorowana konkurencje w ramach W3.
    Wzajemne kopiowanie ofert. Brak walki cenowej pomiedzy nimi, za to wspolna
    walka z P4.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 42. Data: 2010-05-06 22:49:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Dnia 06-05-2010 o 23:49:59 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    >I to jest nienormalne.
    >Aby utrzymać tych klientów co w każdej chwili mogą wyrzucić kartę do
    >kosza, trzeba właśnie premiować. I to jest logiczne i normalne.
    >W czym masz jeszcze niejasność?

    Otoz to jest strategia na krotka mete - tak krotka, jak krotko trwa cykl
    abonamentowy (12-24, czasem 36 miesiecy).
    Swiadomy klient poczuje sie "wycyckany" i nie wroci do abonamentu.
    Operatorzy zamiast zabiegac o to, by klient po skonczonej umowie
    abonamentowej przedluzyl ja ni eorbia tego, podchodzac do sprawy na zasadzie
    "dales sie frajerze nabrac, to plac teraz do konca umowy".

    Co jednak najsmieszniejsze, ci dojeni frajerzy z reguly i tak przedluzaja
    umowy, bo sa przekonani, ze maja prestiz, ze "doradca" naprawde dba o ich
    interes (dokladnie tak samo, jak doradcy finansowi dbali o menedzerow
    polskich firm wciskajac im zerokosztowe opcje walutowe). Ze nie musza
    kombinowac i pilnowac pakietow - jeszcz eby mogli zapomniec i placic 29 gr
    zamiast 5 gr - to wola placic po 49 groszy do wszystkich bezstresowo. I tak
    dalej, i tak dalej i tak dalej.
    Polscy uzytkownicy nie sa swiadomi swojej sily przetargowej wobec abonenta,
    nie wiedza, ze mozna glosowac nogami. Poddaja sie i daja sie doic.

    >Powtarzam, jak Ci nie pasuje podpisanie umowy terminowej to jej nie
    >podpisu. Czy to jest tak trudne do zrozumienia? Można podyskutować na
    >temat warunków takich umów. Ale bzdurą jest dyskusja na temat porównania
    >"gratyfikacji" postpaidówców z prepaidowcami. Wybierz co jest dla Ciebie
    >korzystniejsze i to wszystko.

    No tak, tyle, ze smiem twierdzic, iz *ja* nie jestem typowym polskim
    uzytkownikiem telefonii komorkowej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 43. Data: 2010-05-06 23:34:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-05-2010 o 00:39:00 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Pozorowana konkurencje w ramach W3.
    > Wzajemne kopiowanie ofert. Brak walki cenowej pomiedzy nimi, za to
    > wspolna

    Dlatego dobrze że te mechanizmy nieraz puszczają, przykładem jest Hejah.
    Właściwie przykładów dalszych brak. Ogólnie W3 to taka wspólna kopulacja.
    I żeby nie Play to albo by byli pozwani za działania jakieś w zmowie albo
    było by więcej takich Hejah. Powstał Play. W3 mają niby z głowy tą
    politykę, bo mają "wspólnego wroga".

    Tak czy inaczej uważam że W3 działa w zmowie doje nas ile może.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 44. Data: 2010-05-06 23:59:09
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-05-2010 o 00:49:32 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Otoz to jest strategia na krotka mete - tak krotka, jak krotko trwa cykl
    > abonamentowy (12-24, czasem 36 miesiecy).
    > Swiadomy klient poczuje sie "wycyckany" i nie wroci do abonamentu.

    I co w tym złego? W tym rzecz, że jest wybór, albo Ci to pasuje albo to. A
    nie mów o świadomości klientów bo to całkiem inny temat i to że
    posiłkujesz się "świadomością" to czysta psychotechnika. Bo tak samo są
    świadomi klienci w pospaidzie jak i prepaidzie. I tak samo nieświadomi.

> [...]
    > zasadzie
    > "dales sie frajerze nabrac, to plac teraz do konca umowy"

    A to już piętno najwyższe z moich możliwych. Poziom wielu handlowców
    żenujący, gardzę ich systemom, a najbardziej przełożonym co systemy takie
    gruntują i gratyfikują. Kto idzie do pracy w ramach handlowca gsm niech
    się zastanowi co robi, bo czasem to co robi jest próżne i puste jak on sam.

> [...]
    > gr
    > zamiast 5 gr - to wola placic po 49 groszy do wszystkich bezstresowo.

    Dokładnie. Czysta prawda. Tyle że ja bym nie stawiał sprawy tylko po
    stronie "dojnych frajerów", a też po stronie handlowców. Prawda jest taka
    "system sprzedaży" to procedury czysto manipulujące. Wiadomo że jak jest
    klient w miarę świadomy to potrafi negocjować. Ale prawda jest taka, że
    bardzo wiele ludzi zwykłych, normalnych, żyjących w wierze dobro drugiego
    człowieka i to nie znaczy że są frajerami. To handlowcy i system handlowy
    powinien być piętnowany i zlikwidowany.

    > Polscy uzytkownicy nie sa swiadomi swojej sily przetargowej wobec
    > abonenta,
    > nie wiedza, ze mozna glosowac nogami. Poddaja sie i daja sie doic.

    To niestety przykra prawda. Tym bardziej pogłębiający jest ten stan w
    stosunku ile siły wkłada dział handlowy aby to wykorzystać.
    I to nie ma nic wspólnego z wolnym rynkiem, że samo się reguluje, czy tym,
    że jak ktoś płaci to znaczy że to normalne. To nie jest normalne.

  • 45. Data: 2010-05-07 01:01:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > SMSy ani rozmowy telefoniczne *nie sa* *dobrem* *pierwszej* *potrzeby*,
    > mozna wogole nie dzownic ani ich nie wysylac, bez wody natomiast nie da sie
    > zyc - to raz.
    > Masz wybor - mozesz przejsc do Playa i placic za SMSy mniej (0 zl lub 0,09
    > zl) - to dwa.

    Trzy: wysoka cena wody powoduje, że ktoś inny też chce wybudować
    studnie, a może nawet dowozić wodę z innych rejonów. I wówczas cena wody
    spada. Chyba że stworzymy jakieś ograniczenia (tylko czarni
    zarejestrowani w urzędzie mogą budować studnie, ale tu znów wracamy do
    tematu socjalizmu).

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2010-05-07 01:11:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-05-2010 o 03:01:25 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Trzy: wysoka cena wody powoduje, że ktoś inny też chce wybudować
    > studnie, a może nawet dowozić wodę z innych rejonów. I wówczas cena wody
    > spada.

    O to chodzi,że to nie takie łatwe,a nawet niemożliwe.Bo to że firma co
    wybudowała studnie i zainwestowała multum kasy to jedno,ale drugie to to,
    że to my, klienci, przyczyniliśmy się do rozwoju tej firmy. Bez niej nie
    było by jej.
    Rozumiesz?
    To jak diler narkotykowy. Daje, sprzedaje, uzależnia, a później mówi co?
    Jak Ci się nie podoba to nie kupuj.
    Ktoś może chcieć wybudować studnie, ale na chęciach się kończy. Nie da
    rady. Nie da rady wybudowac tego wszytskiego tak jak to zrobił ten
    pierwszy. Bo to już inne realia. I z tych innych reali włąśnie k

  • 47. Data: 2010-05-07 01:27:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:

    > O to chodzi,że to nie takie łatwe,a nawet niemożliwe.Bo to że firma co

    Rzadko kiedy coś jest niemożliwe. Jak jest wolny rynek, a cena czegoś
    wysoka, to zawsze znajdą się chętni do sprzedaży, choćby wiązało się to
    z wysokimi kosztami wejścia. Zwłaszcza jeśli mówimy o takim dobrze jak
    woda.

    > wybudowała studnie i zainwestowała multum kasy to jedno,ale drugie to
    > to, że to my, klienci, przyczyniliśmy się do rozwoju tej firmy. Bez niej
    > nie było by jej.
    > Rozumiesz?

    Truizmy. Co z nich wynika?

    > To jak diler narkotykowy. Daje, sprzedaje, uzależnia, a później mówi co?
    > Jak Ci się nie podoba to nie kupuj.

    Albo idź do innego. Zresztą to zły przykład. Na wolnym rynku cena
    narkotyków byłaby niska (tak jak cena np. Apapu). Narkotyki kosztują
    tyle ile kosztują, ponieważ produkcja jest droga i nielegalna. Zresztą
    mogę polemizować, czy są drogie, skoro każdego zainteresowanego na nie stać.

    > Ktoś może chcieć wybudować studnie, ale na chęciach się kończy. Nie da
    > rady. Nie da rady wybudowac tego wszytskiego tak jak to zrobił ten
    > pierwszy. Bo to już inne realia. I z tych innych reali włąśnie k

    Nigdy nie jest tak, że się nie da. Od tego jest człowiek, że swoim
    umysłem, aby myśleć, jak coś zrobić. Nie da rady wybudować studni? To
    będziemy nosić wodę ze 100km dalej na głowach. Da się? Da. To tylko
    kwestia kosztów.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2010-05-07 05:22:23
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 6-05-10 20:32, Liwiusz pisze:

    > Dostaniesz 2000.

    Ostatnio dostałem 5000.

    > To zrozumiałe, że nie wszyscy ekscytują się cennikami. Niektórzy mają
    > ciekawsze rzeczy do roboty, albo są zbyt mało inteligentni, aby to
    > ogarnąć. Ani to, ani to nie jest ani dziwne, ani naganne.

    Ale jakie fajne czytać te żale ;-)

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 49. Data: 2010-05-07 08:37:54
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Piotr M pisze:

    > Tak naprawdę nic nie jest "darmowe" w życiu.

    Właśnie o to chodzi. Nic nie jest darmowe. I jeśli widzę/słyszę jakąś
    reklamę w której ktoś mnie przekonuje, że dostanę coś za darmo, to mnie
    to niesamowicie bawi.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 50. Data: 2010-05-07 08:41:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rex pisze:

    > Właśnie o to chodzi. Nic nie jest darmowe. I jeśli widzę/słyszę jakąś
    > reklamę w której ktoś mnie przekonuje, że dostanę coś za darmo, to mnie
    > to niesamowicie bawi.

    A nie bawi Cię to, że istnieje takie słowo jak "darmowe", mimo że
    takie coś na świecie nie istnieje - według Ciebie?

    --
    Liwiusz