  • 191. Data: 2010-05-12 11:46:52
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No zgadza sie.

    Wiem, że to się zgadza. Dziękuje za przyznanie racji.

  • 192. Data: 2010-05-12 11:50:35
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Pomijając, że nie ma to związku z tematem, doładowanie pre-paida nie
    > jest niemożliwe.

    Jasne, wystarczy pamiętać o tym żeby ciągle mieć na nim środki nawet jak
    człowiek ma niezaplanowny wyjazd i potrzebę korzystania z telefonu np. w
    pociągu. WARS-y chyba jeszcze nie sprzedają doładowań.

    > Jaki to ma związek z tematem?

    Taki jak Twój wcześniejszy wywód.

  • 193. Data: 2010-05-12 11:53:58
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To wykonam nadprogramowe doladowanie, ktore przedluzy aktywne bonusy (np.
    > SMSy) i rozmawiam za 29 lub 20 gr za minute.

    Czyli dołożysz kolejne 30zł do "darmowych" smsow. Dobre, nawet bardzo dobre
    :DDDD

  • 194. Data: 2010-05-12 11:57:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli dołożysz kolejne 30zł do "darmowych" smsow. Dobre, nawet bardzo
    > dobre :DDDD

    Nie rozumiem ironii. Dodatkowe pieniadze (niekoniecznie 30 zl) bedza na te
    rozmowy do innych sieci, ktore mam wykonac (oprocz tych 300 do Palya i 200
    SMSow ktore zalozylem w niniejszych rozwazaniach) a nie na darmowe SMSy. One
    beda przy okazji.
    Czy gdyby nie bylo darmowych SMSow uniknalbym jakos tej oplaty za polaczenia
    do innych sieci?

    POzdrawiam
    SDD

  • 195. Data: 2010-05-12 12:01:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Jasne, wystarczy pamiętać o tym żeby ciągle mieć na nim środki nawet jak
    > człowiek ma niezaplanowny wyjazd i potrzebę korzystania z telefonu np. w
    > pociągu. WARS-y chyba jeszcze nie sprzedają doładowań.

    Wystarczy miec konto w internetowym banku i zlecic doladowanie, czy to
    laczac sie z internetem (z komorki na przyklad), czy tez z teleserwisem i
    wcickajac kilka przyciskow)
    W Inteligo np. teleserwis jest na 0800 - mozna zadzwonic np. z "budki" (z
    Playa eszcze sie nie da - mozna tylko na stacjonarny lubelski odpowiednik)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 196. Data: 2010-05-12 12:15:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BaX pisze:

    > Jasne, wystarczy pamiętać o tym żeby ciągle mieć na nim środki nawet jak
    > człowiek ma niezaplanowny wyjazd i potrzebę korzystania z telefonu np. w
    > pociągu. WARS-y chyba jeszcze nie sprzedają doładowań.

    Chłopie, dyskutujemy o cenie za smsa, a nie o tym, czy lepiej i
    wygodniej mieć pre-paida, czy abonament!

    --
    Liwiusz

  • 197. Data: 2010-05-12 12:36:16
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Proszę, nie karmcie już tych trolli. Niech mu będzie, że nie są darmowe. Są
    gratisowe. Dziękuję.

  • 198. Data: 2010-05-12 12:58:27
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Proszę, nie karmcie już tych trolli. Niech mu będzie, że nie są darmowe.
    > Są gratisowe. Dziękuję.

    Masz rację, nie ma co dokarmiać. Troll nie zrozumie, że jak musi zapłacić za
    jedno żeby dostać drugie, to to drugie nie
    jest darmowe. Prosze.

  • 199. Data: 2010-05-12 13:45:04
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał

    > Troll nie zrozumie, że jak musi zapłacić za jedno żeby dostać drugie, to to
    > drugie nie
    > jest darmowe.

    Ale ja nie chciałem darmowych smsów, ani tej płyty DVD do gazety, a jednak
    dostałem.
    Za darmo. Za jedno zapłaciłem, żeby móc dzwonić poza sieć. Tak jak inni muszą
    płacić za abonament lub gazetę, bo lubią czytać.
    Drugie dostałem w prezencie, w gratisie, za free i nie płaciłem za to.

  • 200. Data: 2010-05-12 13:58:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

> [...]
    > muszą płacić za abonament lub gazetę, bo lubią czytać.
    > Drugie dostałem w prezencie, w gratisie, za free i nie płaciłem za to.

    Proszę nie karmić ;)

    --
    Liwiusz