    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: wciaz drogie smsy
    Date: Fri, 07 May 2010 03:27:30 +0200

    Piotr M pisze:

    > O to chodzi,że to nie takie łatwe,a nawet niemożliwe.Bo to że firma co

    Rzadko kiedy coś jest niemożliwe. Jak jest wolny rynek, a cena czegoś
    wysoka, to zawsze znajdą się chętni do sprzedaży, choćby wiązało się to
    z wysokimi kosztami wejścia. Zwłaszcza jeśli mówimy o takim dobrze jak
    woda.

    > wybudowała studnie i zainwestowała multum kasy to jedno,ale drugie to
    > to, że to my, klienci, przyczyniliśmy się do rozwoju tej firmy. Bez niej
    > nie było by jej.
    > Rozumiesz?

    Truizmy. Co z nich wynika?

    > To jak diler narkotykowy. Daje, sprzedaje, uzależnia, a później mówi co?
    > Jak Ci się nie podoba to nie kupuj.

    Albo idź do innego. Zresztą to zły przykład. Na wolnym rynku cena
    narkotyków byłaby niska (tak jak cena np. Apapu). Narkotyki kosztują
    tyle ile kosztują, ponieważ produkcja jest droga i nielegalna. Zresztą
    mogę polemizować, czy są drogie, skoro każdego zainteresowanego na nie stać.

    > Ktoś może chcieć wybudować studnie, ale na chęciach się kończy. Nie da
    > rady. Nie da rady wybudowac tego wszytskiego tak jak to zrobił ten
    > pierwszy. Bo to już inne realia. I z tych innych reali włąśnie k

    Nigdy nie jest tak, że się nie da. Od tego jest człowiek, że swoim
    umysłem, aby myśleć, jak coś zrobić. Nie da rady wybudować studni? To
    będziemy nosić wodę ze 100km dalej na głowach. Da się? Da. To tylko
    kwestia kosztów.

    --
    Liwiusz