  • 1. Data: 2009-04-27 12:06:19
    Temat: [waw] Poszukiwany fotograf na ślub
    Od: "<kotos>" <k...@g...com>

    Witam

    Poszukuje fotografa na okolo 2 godziny, ktory chcialby zrobic sobie
    fotki slubne do portfolio.
    Niestety nie stac mnie na super sesje za duzo $$$$, wiec ew. moge
    wygospodarowac kilka stowek.
    Miejsce: kosciol Sluzew nad Dolinka

  • 2. Data: 2009-04-27 12:10:38
    Temat: Re: [waw] Poszukiwany fotograf na slub
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > Poszukuje fotografa na okolo 2 godziny, ktory chcialby zrobic sobie
    > fotki slubne do portfolio.
    > Niestety nie stac mnie na super sesje za duzo $$$$, wiec ew. moge
    > wygospodarowac kilka stowek.

    Widze nowy trynd ;)

  • 3. Data: 2009-04-27 12:17:44
    Od: a402 <z...@o...pl>

    <kotos> pisze:
> [...]
    > fotki slubne do portfolio.
    > Niestety nie stac mnie na super sesje za duzo $$$$, wiec ew. moge

    No i ok. a czy modele nadaja sie do portfolio? Zapodaj no jakies fotki.

  • 4. Data: 2009-04-27 12:22:21
    Temat: Re: Poszukiwany fotograf na s'lub
    Od: "<kotos>" <k...@g...com>

    > No i ok. a czy modele nadaja sie do portfolio? Zapodaj no jakies fotki.

    A masz pro wizarzyste ze pytasz?
    Jak nie masz zawsze mozesz kupic photoshopa

  • 5. Data: 2009-04-27 12:22:44
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    <kotos> wrote:

    > A masz pro wizarzyste ze pytasz?
    > Jak nie masz zawsze mozesz kupic photoshopa

    photoshop do makijazu - moja znajoma wizazysta nie ma jeszcze
    jakiej firmy to kosmetyk?
    podklad jakis?

    --
    pozdrawiam
    www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Lodzi

  • 6. Data: 2009-04-27 12:32:08
    Od: j...@g...com

    On 27 Kwi, 14:22, "<kotos>" <k...@g...com> wrote:

    > A masz pro wizarzyste ze pytasz?
    > Jak nie masz zawsze mozesz kupic photoshopa

    To Ty zdaje się poszukujesz fotografa i nie chcesz za dużo zapłacić,
    dlatego potencjalny fotograf pyta jak wyglądasz Ty lub Twoja wybranka.
    Być może jesteście dla niego tak bardzo atrakcyjni, że zrobi to za
    darmo albo jeszcze dopłaci.

  • 7. Data: 2009-04-27 12:45:44
    Od: "<kotos>" <k...@g...com>

> [...]
    > dlatego potencjalny fotograf pyta jak wyglądasz Ty lub Twoja wybranka.
    > Być może jesteście dla niego tak bardzo atrakcyjni, że zrobi to za

    heh, a pozniej jeszcze bedzie chcial poswingowac :)

  • 8. Data: 2009-04-27 12:54:00
    Od: a402 <z...@o...pl>

    <kotos> pisze:

    > heh, a pozniej jeszcze bedzie chcial poswingowac :)

    Wystarczy wdzięczność tylko pani młodej.

  • 9. Data: 2009-04-27 13:04:51
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    a402 napisał(a):

    > Wystarczy wdzięczność tylko pani młodej.

    Uważaj, po podpadniesz pod dyskryminację kochających inaczej. A poza tym
    może się trafić fotografka.

    wer

  • 10. Data: 2009-04-27 13:12:26
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Nie przejmuj sie <kotos> zlosliwosciami na grupie.
    Zlozyles oferte i jak na moje spoko.
    Gdybym mieszkal blizej to chetnie bym zrobil fotki na Twoim slubie.

    Polon