  • 41. Data: 2009-05-02 15:13:10
    Temat: Re: Poszukiwany fotograf na s'lub
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > Klienci wiedzieli zawczasu?
    I tak mi jeszcze przyszło na myśl: gdyby nie wiedzieli, czy to coś zmienia?
    Jeżeli schrzanię wszystko, to z czego wybiorą? Chyba lepiej zdać się na
    doświadczenie fotografa, który świadomie zrobi 30 zdjęć niż przypadkowego
    pstrykacza, oferującego wybór z 500 trzepanych bez zastanowienia.

  • 42. Data: 2009-05-04 21:20:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 May 2009, awygo wrote:

    > I tak mi jeszcze przyszło na myśl: gdyby nie wiedzieli, czy to coś zmienia?

    Sądząc np. z ilości skarg "fotograf nie chce dać 'oryginałów'" - tak.
    Po prostu klient *może* oczekiwać innego podejścia i trzeba się z tym
    liczyć.

    > Jeżeli schrzanię wszystko, to z czego wybiorą?

    To będzie oczywiste że reklamacja jest uzasadniona ;)

    > Chyba lepiej zdać się na
    > doświadczenie fotografa, który świadomie zrobi 30 zdjęć niż przypadkowego
    > pstrykacza, oferującego wybór z 500 trzepanych bez zastanowienia.

    Ale Twoje zdanie nie musi się pokrywać ze zdaniem *każdego* klienta!

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2009-05-05 20:02:23
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > Ale Twoje zdanie nie musi się pokrywać ze zdaniem *każdego* klienta!

    Nie robiłem fotek *każdemu* klientowi, tylko temu, który wybrał mnie
    świadomie, po obejrzeniu moich wcześniejszych zdjęć. Pisałem o tym wyżej...