  • 1. Data: 2009-04-27 10:20:08
    Temat: Jaki aparat dla kobiety?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Jaki zaproponowalibyście aparat cyfrowy dla kobiety? Chodzi o kompakt,
    najlepiej na karty SD, z zoomem optycznym min. 4-5x, z możliwością
    nagrywania filmów z dźwiękiem, przyjemny w obsłudze, trwała obudowa,
    dość odporna na zarysowania.
    Jakieś propozycje?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-04-27 11:15:05
    Temat: Re: Jaki aparat dla kobiety?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Jakieś propozycje?

    Jedna - podaj cene maksymalna. :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2009-04-27 11:40:20
    Od: GK <g...@g...pl>

    Vituniu pisze:

    > Jedna - podaj cene maksymalna. :)
    >
    > pozdrawiam,
    > Vituniu.

    Wiedziałem... że się będziecie pytać :)

    No nie wiem, powiedzmy 600 zł.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2009-04-28 07:33:14
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Wiedziałem... że się będziecie pytać :)

    A bo ostatnio na grupie sa tylko dwie sluszne odpowiedzi:
    LX3 albo G10 (oba prawie 2kpln) ;)

    > No nie wiem, powiedzmy 600 zł.

    Hm.... No to moze tak:

    - Canon A590 - bo ma manuala i CHDK z RAWem.
    Nieee... chyba nie ten target... Choc moze sie myle? ;)

    - Canon A480 - bo robia je w czerwonym
    i podobno znacznie uproscili obsluge

    - Olympus Mju 840 - bo jest przesympatyczny,
    miesci sie w kieszeni koszuli i lubie niebieski

    - Olympus Mju 850SW - bo jest opancerzony,
    przetrzyma wszystko, co grozi mu w damskiej torebce
    i poprosi o wiecej

    - Fuji J110W - bo jako jeden z niewielu w tej klasie
    cenowej ma szeroki kat od 28mm

    Jeszcze warto by poszperac w ofercie Panasonica.

    Polecam www.skapiec.pl zeby sie zorientowac w cenach
    a pozniej http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp
    zeby na spokojnie porownac wybrane modele.

    Ale, generalnie, taki smutny wniosek: z jednej strony ceny poszly
    w gore (ze wzgledu na wartosc zlotowki) a z drugiej strony caly
    czas postepuje degradacja funkcjonalnosci tanszych modeli cyfrowek.
    W koncu jakos trzeba zrobic miejsce na przyszle modele, pozbawione
    wad obecnych (a dokladajace swoje wlasne wady oczywiscie) ;)
    Interes musi sie krecic.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2009-05-03 08:42:04
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlepiej na karty SD, z zoomem optycznym min. 4-5x, z możliwością
    > nagrywania filmów z dźwiękiem, przyjemny w obsłudze, trwała obudowa, dość

    Canon z serii Ixus, ale za te 600 zl to raczej chyba nie nowy.

    Adam

  • 6. Data: 2009-05-03 19:19:51
    Od: "suhotnik" <s...@n...zmylka>

    Adam Szewczak wrote:
    > Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Canon z serii Ixus, ale za te 600 zl to raczej chyba nie nowy.
    >
    > Adam

    Hej.
    Ja myślę o IXUS 110IS dla kobiety :)

    --