  • Data: 2014-06-20 15:21:20
    Temat: Re: warto taka kamerke ?
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    news:lo19gs$dk4$1@node2.news.atman.pl...
    > Kamera teoretycznie ta, ale obraz nie ten. Albo gość miał wypalcowany
    > obiektyw, albo to jest tylko wg nazwy ta sama kamera (a bebechy/firmware
    > inne), albo coś mocno zepsuło yt podczas kompresji, bo "czysty" film
    > oglądany na komputerze jest nieporównywalny.

    Myślę że osoba która nagrywała ten film chyba raczej jest na tyle poukładana
    że zadbała o to aby wyszło jak najlepiej, a więc nie spodziewałbym się tu
    brudnego obiektywu.
    Szuka się spisku w YT który pogarsza jakość obrazu albo palcowania
    obiektywu.
    Owszem coś w tym jest, faktycznie, ale zauważ jednak że ten film też na YT
    jakoś całkiem dobrze wyszedł https://www.youtube.com/watch?v=WQwX4BEb-a8
    Wytłumaczenie jest raczej takie. Im gorszy bitrate i jakość nagranego
    obrazu, tym bardziej po dupie dostaje film po przetworzeniu na serwerze YT.
    No bo jak wytłumaczysz że obraz z jednej kamery jest wiele lepszy niż z
    drugiej mimo że teoretycznie obie mają full HD?