  • Data: 2014-06-20 21:53:45
    Temat: Re: warto taka kamerke ?
    Od: ToMasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę że osoba która nagrywała ten film chyba raczej jest na tyle
    > poukładana że zadbała o to aby wyszło jak najlepiej, a więc nie
    > spodziewałbym się tu brudnego obiektywu.
    > Szuka się spisku w YT który pogarsza jakość obrazu albo palcowania
    > obiektywu.
    > Owszem coś w tym jest, faktycznie, ale zauważ jednak że ten film też na
    > YT jakoś całkiem dobrze wyszedł https://www.youtube.com/watch?v=WQwX4BEb-a8
    > Wytłumaczenie jest raczej takie. Im gorszy bitrate i jakość nagranego
    > obrazu, tym bardziej po dupie dostaje film po przetworzeniu na serwerze
> [...]
    film z KaNzaS City (Nowego Sącza) rzeczywiście _wygląda_ lepiej. Auta
    jadące z _naprzeciwka_ (koło blaszaka, 3:25) na stopklatkach mają
    czytelne tablice rejestracyjne. Ale tam jest ciasno i powoli.
    Natomias większość testów G1W pokazuje najszerszą arterię okolicznej
    mertopoli, na której można sprawdzać natężenie ruchu, a nie numery
    rejestracyjne palanta który urwał Ci lusterko...
    Mimo to nie wiem czy warto płacić drugie tyle, za ledwo-co, ale widoczną
    poprawę jakości.
    ToMasz