  • Data: 2014-06-21 00:23:44
    Temat: Re: warto taka kamerke ?
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    misiek wrote:
    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-full-hd-g-senso
    r-menu-pl-12xir-i4327255020.html

    > na yt filmiki wygladaja niezle...
    > a moze cos polecicie w tej cenie ?
    > z gory dzieki.

    na allegro to i mase gowna znajdziesz, kamera za 100 dzis jest promowana na
    stronie glownej :)

    A co myslicie o mobius cam? Miejscami lepsza od starszych gopro...

    https://www.youtube.com/watch?v=9qx5fgy8f28

    A dzieki takim dodatkom mozna to kompletnie ukryc (u mnie np pod oslona
    szyberdachu - silnika szyber dachu) a przedluzony obiektyw bedzie idealnie
    zamaskowany za lusterkiem - nikt nie zobaczy kamerki a wiec jej nie skradnie.

    Na koniec akurat tego filmu jest sample - wg mnie jakosc bardzo dobra. Kamera
    na ebay, wysylaja z Tajwanu.