    From: PP <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: warszawa ursynow internet mobilny gdzie?
    Date: Fri, 28 May 2010 00:07:00 +0200

    On 2010-05-27 07:50, Baluu wrote:
    > Wejdz na stronke http://mapa.btsearch.pl/ i zobacz ktory OP ma
    > naajwiecej stacji w rejonie Twoich ulic. :)

    wynika z tego, ze mam wybor miedzy plusem i era (szczegolnie jesli pod
    uwage wezme nadajniki umts): 3 era, 3 plus (choc 1 troche dalej), 1
    play, 1 orange (z czego umts: 2 era, 2 plus (choc 1 troche dalej), 1
    play, 1 orange)

    tylko jeszcze pytanie, jak mocno obciazona jest siec? bo nadajnik play
    mam po sasiedzku, moze gora 100 metrow i rzeczywiscie zasieg na maksa,
    ale szybkosc transferu tragiczna

    zastanawiam sie, czy ktos moze testowal plusa i ere na ursynowie?
    teoretycznie zawsze moge kupic dwa startery, ale to jednak wyrzucona
    kasa na nic (niby kolo 50 zl tylko, ale za to mozna juz miec miesieczny
    abonament)