  • 11. Data: 2010-01-01 13:28:55
    Temat: Re: walizki na olimpiade
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Dec 2009 12:06:39 +0100, Adam 'Adak' Kępiński wrote:

    >Masakra z taka iloscia noszenia wszystkiego :-/
    >Na wazne tematy biore backup, ale nigdy nie mialem takich potrzeb jak on.

    Pytanie na ile to osob - 2 puszki to moze byc rozsadna ilosc zeby miec
    zawsze odpowiedni obiektyw pod reka, do tego faktycznie backup - bo
    przeciez tego wszyskiego naraz sam nie uniesie.

    >Dobrze, ze bierze tylko jedna lampe, bo inaczej znowu by mu 1-2 walizki
    >doszly: lampy, boostery, ladowarki.

    A co to jest na rogu stolu - 7 sztuk z lampowa stopka i antenka ?

    P.S. Co to sa za obiektywy te duze ?
    W detalu by sie nie sprzedaly - zbyt topornie wygladaja :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-01-01 13:37:48
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 12/31/09 9:12 PM, Adam 'Adak' Kępiński wrote:

    > No i?
    > Nie twierdze ze nie musi, tylko ze jest to duza niewygoda.

    Kopanie rowów też jest męczące, ale ktoś to jednak robi ;)
    Nawiasem mówiąc - fotografowanie imprez sportowych przypomina właśnie
    kopanie rowów. Fotograf na takich imprezach nie ma nawet czasu na
    obejrzenie swoich zdjęć, bo nie od tego tam jest. Zdjęcia lecą do
    redakcji już w trakcie fotografowania, kto inny robi selekcję, zdjęcia
    ze startu formuły 1 widzimy na stronie www zanim chłopaki zjadą do boksu
    na pierwsze tankowanie... Niewdzięczny zawód w sumie ;)

    > Obawiam sie ze agencji to rowno wisi, pytanie czy fotopstryki są na etacie,
    > czy na 50:50 ;-)

    Nic im nie wisi, na 100% wybiorą tańsze rozwiązanie.

  • 13. Data: 2010-01-01 13:48:49
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "J.F." napisał

    > A co to jest na rogu stolu - 7 sztuk z lampowa stopka i antenka ?

    Pocket Wizard

    adam

  • 14. Data: 2010-01-01 14:05:15
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > Niewdzięczny zawód w sumie ;)

    Napewno męczący, nawet nie mając 6 walizek ;-)

    > Nic im nie wisi, na 100% wybiorą tańsze rozwiązanie.

    To nie do konca tak.
    Jesli maja iles osob na etacie (i i tak im placa) to moga wyslac wszystkie -
    dodatkowe koszta to jedynie akredytacje.
    A jesli nie maja etatowcow, to moga wyslac wszystkich praucjacych za 50:50 -
    znowu dodatkowymi koszta sa tylko akredytacje - a ile sie sprzeda tyle sie
    sprzeda.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 15. Data: 2010-01-01 14:07:51
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > Pytanie na ile to osob - 2 puszki to moze byc rozsadna ilosc zeby miec
    > zawsze odpowiedni obiektyw pod reka, do tego faktycznie backup - bo
    > przeciez tego wszyskiego naraz sam nie uniesie.

    Hmm wyglada ze na jedna, ale jesli chodzi o duze puszki i duze szkla, to nie
    wyobrazam sobie pracy wiecje niz 2-3 naraz (tzn. jedna na placach, jedna na
    ramieniu/przez glowe i jedna w rekach).

    > A co to jest na rogu stolu - 7 sztuk z lampowa stopka i antenka ?

    Wyzwalacze radiowe.

    > P.S. Co to sa za obiektywy te duze ?

    Opis pod zdjeciem ;-)

    > W detalu by sie nie sprzedaly - zbyt topornie wygladaja :-)

    I takie odrapane...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 16. Data: 2010-01-01 15:40:17
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-31 12:06:39 +0100, "Adam 'Adak' Kępiński"
    <a...@p...onet.pl> said:

    > Masakra z taka iloscia noszenia wszystkiego :-/
    > Na wazne tematy biore backup, ale nigdy nie mialem takich potrzeb jak on.

    A ile olimpiad zawodowo obskoczyłeś?

    > Ogolnie - straszna niewygoda, pewnie ze usprawiedliwiona, ale to nie zmienia
    > faktu ze gosc z dwoma puszkami i newswearem jest mobilniejszy, choc pewnie
    > nie zrobi tego co on (ale z plecakiem moglby ograniac podobnie).

    Patrząc na wartość jego sprzętu (a także np. wyposażenie pracowni) w
    jakiś dziwny sposób mu się to zwraca, więc raczej bym zakładał, że wie
    gość co robi.

    > Ps. No i patent, ze wszystko jest zamykane i przypinane gdzies na linke -
    > uhhh... To wymownie swiadczy jak to jest niewygodne i ze nie da sie nosic
    > wszystkiego naraz.

    Po pierwsze zamykane i spinane jest głównie do transportu, po drugie w
    miarę dokładnie opisał z czym na codzień biega na olimpiadzie.

    A tak poza tym - już tu było.

    de Fresz

  • 17. Data: 2010-01-01 15:44:30
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-31 18:22:19 +0100, Jester <j...@t...net.pl> said:

    > Mówię o agencji fotograficznej, która ROBI te zdjęcia.

    Stawiam że taką agencją jest sam ten gość. To czy później jest 1
    pośrednik, czy 5, to już kwestia wtórna.
    Na którymś zdjęciu ma plan imprezy z Newsweeka - można by wnioskować,
    że to właśnie ta redakcja go wysyła ze swoją akredytacją. Choć z
    pewnością nie tylko oni kupią jego zdjęcia.
    de Fresz

  • 18. Data: 2010-01-01 16:02:28
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    Skoro maniera odpowiadania pytaniem na pytanie nie jest Ci obca, to pozwole
    sobie sie w ten trend wpasowac...

    > A ile olimpiad zawodowo obskoczyłeś?

    A Ty?

    > Patrząc na wartość jego sprzętu (a także np. wyposażenie pracowni) w
    > jakiś dziwny sposób mu się to zwraca, więc raczej bym zakładał, że wie
    > gość co robi.

    A mowilem ze nie wie, albo ze bierze za duzo?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 19. Data: 2010-01-01 16:47:54
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-01 17:02:28 +0100, "Adam 'Adak' Kępiński"
    <a...@p...onet.pl> said:

    > A Ty?

    Żadnej. Dlatego daleki jestem od szafowania teoriami że da się zrobić
    coś podobnie lub lepiej innym zestawem sprzętu. Se gość wypracował taki
    styl pracy i najwidoczniej mu to działa całkiem nieźle, skoro robi to
    od lat.

    Zabrzmiało jakbyś wiedział lepiej.

    de Fresz

  • 20. Data: 2010-01-02 16:42:30
    Od: Dąbrowski <a...@a...pl>

    > Oczywiscie fotografa:
    > http://www.vincentlaforet.com/Gear/index.html

    Tyle Canonów tam ma ale te zdjęcia Nikonem zrobił ;-)