  • Data: 2011-09-06 15:12:37
    Temat: Re: wałęsa
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 14:47, AZ <a...@g...com> wrote:
> [...]

    Niekoniecznie motocyklista, ale generalnie ktos, na kogo nalezy
    zwracac szczegolna uwage ;)
    np. za komuny (jak ruch byl maly) jazda samochodem np. gierkowka na
    swiatlach powodowala, ze bylo sie za kims ~100m a juz zmienial pas na
    prawy...

    Pojazdy na swiatlach byly lepiej zauwazlane ze wzgledu na to, ze byly
    to sporadyczne sztuki...
    Jak juz swieca wszyscy nie ma to zadnego sensu...

    > Czego nie rozumiesz? Fakt jest taki ze kierowcy maja problem z
    > dostrzezeniem motocykla odkad wszystko jezdzi na swiatlach i fakt ten
    > potwierdzaja motocyklisci, statystyki mowia podobnie, zreszta problem
    > jest nie tylko u nas w Polsce. Jeszcze Ci za malo?

    > Jak duzo samochodow widywales na swiatlach w dzien gdy nie bylo
    > obowiazku jazdy na nich?

    Zalezy od kiedy liczyc... im dawniejsze czasy bierzemy pod uwage, tym
    mniej bylo, ale przed obowiazkiem ustawowym juz dosc duzo... Zwlascza,
    ze troche wczesniej byl juz obowiazek jazdy na swiatlach w okresie
    zimowym...

    > Rozumiem ze nie przekraczasz nigdy predkosci? Jezeli przekraczasz to nie
    > rob z siebie niewiniatka bo to czyste pieprzenie jest. "Ja przekraczam
    > troszke ale oni jeszcze bardziej"...

    Ja zauwalyle, ze ~3/4 ludzi uwaza, ze przekraczajac predkosc (nie
    wazne o ile) jada bezpiecznie i wszystko maja pod kontrola, ale jesli
    juz ktos jedzie chocby 5km/h szybciej niz oni to jest wariat/pirat
    drogowy :)

    WS