  • Data: 2011-09-06 15:22:52
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-06, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Pokaż te statystyki.

    http://www.policja.pl/portal/pol/8/ porownaj sobie ilosc wypadkow z
    przed obowiazku jazdy na swiatlach i po. Dla Ciebie to bedzie malo, malo
    tez bedzie ze w innych krajach (nie pamietam a nie mam czasu szukac) ten
    sam problem tez zauwazono.

    > Problem z motocyklistami? Tak, jest wszędzie. Zresztą nie tylko
    > z nimi.

    Podobnie jak z samochodami. Drogi sa dla wszystkich, wbij sobie to do
    glowy.

    > A co ma do rzeczy?

    To, ze masz pretensje do kogos, ze jezdzi szybko robiac to samo.
    Nagminnie widuje samochody jezdzace w miescie 100-150 km/h i 180 km/h na
    trasie. Wiec?

    > Wiesz, daruj sobie to "pieprzenie". Póki co to nie ja tutaj
    > piszę, że ja z natury przekraczam prędkość i inni mają na mnie
    > uważać.

    Ja nie mowie ze inni maja uwazac na motocyklistow. Na drodze panuje
    zasada ograniczonego zaufania i trzeba przewidywac, ze ktos moze nie
    jechac przepisowo.

    > Skoro bardzo chcą z tego tytułu dodatkowej ochrony/uprawnień...

    Jakich uprawnien? Uprawnieniem jest prawo jazdy ktore zaswiadcza o
    zdolnosci do prowadzenia pojazdu i poruszania sie po drogach
    publicznych. Jezeli ktos nie potrafi bezpiecznie wlaczyc sie do ruchu w
    panujacych warunkach na naszych drogach to znaczy, ze prawa jazdy
    posiadac nie powinien.

    > Twoje podejście jest zwyczajnie żałosne.

    Dodasz cos wiecej?

    --
    Artur