  • Data: 2011-09-06 15:30:07
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-06 15:22, AZ pisze:

    > http://www.policja.pl/portal/pol/8/ porownaj sobie ilosc wypadkow z
    > przed obowiazku jazdy na swiatlach i po. Dla Ciebie to bedzie malo, malo
    > tez bedzie ze w innych krajach (nie pamietam a nie mam czasu szukac) ten
    > sam problem tez zauwazono.

    Nie ma tam niczego, na co się powołujesz. Szukaj dalej.

    ^^^^^^

    > Podobnie jak z samochodami.

    Umiesz czytać?

    > Drogi sa dla wszystkich, wbij sobie to do glowy.

    Cieszę się, że to zrozumiałeś, choć z drugiej strony jednak
    wątpię.

    > To, ze masz pretensje do kogos, ze jezdzi szybko robiac to samo.

    To są Twoje imaginacje, insynuacje itd.

    > Nagminnie widuje samochody jezdzace w miescie 100-150 km/h i 180 km/h na
    > trasie. Wiec?

    Co więc? Zgłosiłeś już te wykroczenia gdzie trzeba?

    > Ja nie mowie ze inni maja uwazac na motocyklistow. Na drodze panuje
    > zasada ograniczonego zaufania i trzeba przewidywac, ze ktos moze nie
    > jechac przepisowo.

    Jak nie jak tak?

    > Jakich uprawnien? Uprawnieniem jest prawo jazdy ktore zaswiadcza o
    > zdolnosci do prowadzenia pojazdu i poruszania sie po drogach
    > publicznych.

    Jak widać nie bardzo, skoro argumentacja wygląda "bo motocykle jeżdżą
    szybciej".

    > Jezeli ktos nie potrafi bezpiecznie wlaczyc sie do ruchu w
    > panujacych warunkach na naszych drogach to znaczy, ze prawa jazdy
    > posiadac nie powinien.

    To oddaj swoje prawo jazdy (o ile je posiadasz) ponieważ nie
    zrozumiałeś rzeczy elementarnej - ludzie popełniają błędy i mają do
    tego prawo, a jazda na krawędzi błędów nie wybacza.

    > Dodasz cos wiecej?

    Nie, najwyżej mogę powtórzyć.