  • Data: 2011-09-06 17:59:10
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-06 15:45, AZ pisze:

    > Wprost nie jest napisane, trzeba troche sie wykazac by zauwazyc.

    Rozpyl jeszcze trochę helu - tam nie ma ani w prost, ani nie wprost.

    > Widzisz... Ja nie psiocze i nie lamentuje wiecznie, ze kierowcy
    > samochodow jezdza szybko, nie patrza wlaczajac sie do ruchu, nie patrza
    > zmieniajac pas, po prostu akceptuje ten stan taki jakim jest i nauczylem
    > sie z nim zyc - mysle za nich.

    No popatrz - niby rozsądna odpowiedź (choć tak naprawdę niezupełnie,
    ponieważ dzielisz, podsycając tym wrogość), a dziwnym trafem nadal
    nie potrafisz udowodnić swej tezy. Swoją ścieżką - gdzie znalazłeś
    lamenty z mojej strony, że motocykliści jeżdżą szybko? Ba, wręcz
    stwierdzenie, że jeżdżą szybko.

    > Chcesz powiedziec ze samochodziarze nie lamia nagminnie ograniczen
    > predkosci?

    Co ja chcę powiedzieć to ja dokładnie wiem.

    > Czemu mialbym zglaszac gdzies wykroczenia ktore sam popelniam?

    No i mamy komplet. A Ty coś wspominałeś o myśleniu za innych.
    To ciesz się, że np. ja myślę właśnie za Ciebie i jeżdżących
    podobnie, którym się wydaje jak to jeżdżą bezpiecznie, przewidywalnie
    i myślą za innych.

    > Gdzie tak napisalem? Ta umiejetnosc nie jest przydatna tylko w przypadku
    > spotkania motocykla z samochodem. Samochody tez pakuja sie w bok innych
    > samochodow wlaczajacych sie do ruchu.

    Droga to nie tylko jeżdżenie, samochody i motocykle.

    > Tu nie chodzi o motocykle jezdza szybciej.

    Nie? Ja to wymyśliłem? Czemu nie zaprzeczyłeś w momencie, gdy taka
    teza się pojawiła?

    > Wszyscy jezdza szybciej

    Bzdura - ci Twoi wszyscy zwolnili ostatnimi czasy i to bardzo.
    Niestety istnieje grupa kretynów, którym się wydaje, że jazda
    z prędkościami jakie podałeś to coś w zasadzie normalnego i typowego.

    > trzeba brac na to poprawke wlaczajac sie do ruchu a nie zakladac, ze to
    > swiatelko w oddali jedzie 50 km/h.

    Oddaj prawo jazdy.

    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    zachowania.

    Tyle w temacie. Jak pisałem - motocykliści (jak i cała reszta) nie
    ma prawa przekraczania prędkości i nie ma obowiązku zakładania, że
    jeżdżą szybciej.

    > Czemu? Ja nie mam problemow z ocena odleglosci/predkosci i wlaczaniem
    > sie do ruchu.

    Ze zrozumieniem czytać potrafisz? Oprócz Ciebie po drogach poruszają
    się miliony innych osób, które mają prawo popełnić błąd oraz zakładać,
    że Ty się do przepisów stosujesz.

    > PJ posiadam, baaa... nawet jezdze czasem samochodem a z racji tego ze moj
    > glowny srodek transportu to motocykl to rozumiem problemy "drugiej
    > strony".

    Chyba w ogóle nie bardzo rozumiesz w czym problem.