eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
  • Data: 2009-02-19 15:22:48
    Temat: Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jędrzej Dudkiewicz"
    >Możliwe, że za 500 lat ludzie będą patrzeć na nasze czasy i mówić tak
    >samo z przekąsem "Demokracja też działała." I co z tego?

    To, że sam fakt, że coś działa nie jest w żaden sposób wyznacznikiem
    "dobroci" danego rozwiązania.

    >Feudalizm i
    >niewolnictwo są gorsze od tego, co jest teraz, bo chłopi i niewolnicy
    >mieli bardzo ograniczoną wolność osobistą i prawo do własności.

    Znowu - o ile oczywiście przyznasz, że te dwa prawa uważasz za jakoś
    szczególne przy ocenie.

    >Więc pozwól, że spytam Cię, poza dyskusją, jak wygląda Twoja,
    >najwyraźniej zbudowana na mocnych, teoretycznych fundamentach,
    >hierarchia wartości

    A ja na to pytanie nie odpowiem. Z wielu powodów.

    >i jakie to są fundamenty.

    A choćby świadomość aprioryczności wyboru kryteriów.

    >A ja mam. Dlaczego uważasz, że powinny dostawać pomoc od państwa?
    >Powtarzam, dlaczego akurat od państwa.

    Dlatego, że uważam, że cywilizowane społeczeństwo (a państwo jest
    jedynie "zbrojnym ramieniem" tegoż) nie zostawia słabszych osobników
    samym sobie. I owszem, zdaję sobie sprawę, że kwestia definicji onej
    słabszości oraz zakresu pomocy jest kwestią mocno dyskusyjną.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Old musicians never die, they just decompo-
    \ K...@e...eu.org / se.