eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyvw - nie kreci rozrusznikiemRe: vw - nie kreci rozrusznikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: vw - nie kreci rozrusznikiem
    Date: Sun, 7 Apr 2019 15:12:35 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <q8dljk$ed4$1@dont-email.me>
    References: <q8a0ie$ci2$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <q8b8t2$eio$2@dont-email.me> <q8bsid$vm6$1@dont-email.me>
    <5caa4641$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 7 Apr 2019 20:12:36 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="0c2d9dca2b3eba4deb3a348df394ddd1";
    logging-data="14756";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+m+UXxQDvcNESwDCVE9M4j"
    Cancel-Lock: sha1:whZdSyjNUv5gnNFHsQu0zPFeRbU=
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <5caa4641$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654024
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:5caa4641$0$524$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2019-04-07 o 03:58, Pszemol pisze:
    >
    >> Wymyśliłem że gruby kabel od plusa na aku musi prowadzić prosto
    >> od aku do rozrusznika ale po podniesieniu maski widzę że od aku
    >> idą dwa grube czerwone kable... Jeden idzie w prawo, znika gdzieś
    >> w kabinie pod kierownicą, drugi idzie w lewo, przebija się przez
    >> ściankę działową i leci w dół silnika pod miejsce gdzie jest bagnet
    >> od sprawdzania poziomu oleju... Wygląda na to, że to ten kabel
    >> powinien mnie zaprowadzić do rozrusznika - następny krok to
    >> nurkowanie pod samochód - niestety to ten sam obszar w którym
    >> był zaplątany alternator w rurki od chłodnicy oleju... marnie to widzę.
    > Robienie w elektryce w miarę nowych samochodów bez schematu to jest taka
    > trochę rzeźba.
    >
    > To czego powinieneś poszukać to przekaźnika rozrusznika (tego który
    > steruje elektromagnesem bendixa), wyciągnąć go i tam podać bezpośrednio +
    > na elektromagnes.
    > Jak zakręci to znaczy że masz problem ze sterowaniem, jak nie zakręci, to
    > z rozrusznikiem (albo przewodami do niego).

    No właśnie zaczynam podejrzewać problemy z umasieniem silnika.
    Bo podłączyłem woltomierz między szybkozłączkę wetkniętą w przekaźnik
    rozrusznika (starter solenoid) i mam różne pomiary w zależności czy
    minus woltomierza jest podłączony do bieguna ujemnego akumulatora
    a gdy jest podłaczony do metalowej części obudowy alternatora lub
    metalowej części miski oleju lub skrzyni biegów...

    Zastanawiam się właśnie gdzie VW daje kabel umasienia silnika w tych
    autach: 2004 Passat V6 2.8L ATQ. Ktoś się orientuje?

    Albo mu wpieprzę gruby kabel masy gdzieś między silnik a blachę karoserii...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: