  • Data: 2011-01-03 22:51:27
    Temat: Re: vany rodzinne
    Od: Jarek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W dniu 29.12.2010 21:31, ttt pisze:
    > Jaki z vanow rodzinnych byscie proponowali brac pod uwage? Przede wszystkim
    > chodzi o koszty eksploatacji tj. zuzycie paliwa, czesci, itp.
    >
    > Na razie porownuje Citroena Picasso, Citroena C4 Picasso, Renault Scenic,
    > Ford C-Max. Jakie jeszcze? Chodzi mi o ten rzad cenowy.
    >
    > Dzieki za sugestie.

    Jakiś czas temu szukałem VAN-a i po prawie roku oglądania i testowania
    kupiłem samochód którego wcześniej w ogóle nie brałem pod uwagę, a teraz
    po roku z hakiem nie zamieniłbym na żaden inny (no chyba że na taki sam
    ale lepiej wypasiony).
    Kupiłem mianowicie Dodge-a Durango. Oczywiście koszty paliwa są większe
    niż w klekocie 1.4, ale mam samochód wielkości małego autobusu z
    niezłymi możliwościami terenowymi (jak na VAN-a).
    Silnik mocy 303KM doskonale daje sobie radę w każdych warunkach,
    spalanie LPG 19-20l to mniej więcej tyle co 10l benzyny.
    Durango ma też bardzo dobry układ siedzeń: 2-3-3. Czyli można mieć
    samochód na 5 osób z wieeeeelkim bagażnikiem, na 6 osób z dużym
    bagażnikiem, na 7 osób ze średnim i na 8 osób z małym bagażnikiem.
    W zeszył roku wracałem z ferii zimowych wioząc w bagażniku komplet
    rzeczy dla 5 osób, w tym sanki i sprzęt narciarski.
    Jazda w zimie po górach ze stałym napędem na cztery koła to czysta
    przyjemność - ludzie walczą z jakimiś łańcuchami a ja po prostu jadę.
    No i jeszcze jedno: Durango jest wysokie i dobrze przeszkolone -
    widoczność dookoła jest po prostu rewelacyjna.
    Pozdrawiam
    J.