  • Data: 2018-01-02 13:24:45
    Temat: Re: używanego elektryka
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 stycznia 2018 12:31:20 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
    > No, w elektryku za bardzo nie ma się co popsuć. Poza napędem można z nim
    > postępować jak z normalnym autem. Np samemu wymienić amortyzatory.
    >
    > Zasadnicze pytanie to korzyści przemawiające za takim zakupem. Jeżeli
    > chodziło by o oryginalność, to jak najbardziej za, ale jeżeli o
    > ekonomię, to już omijać szerokim łukiem.

    Dlaczego właśnie taki?
    - bo życie za krótkie żeby jeździć nudnymi autami ;)
    - bo cisza w aucie
    - bo brak wajhowania
    - urocza prostota konstrukcji
    - rozwiązanie jakby specjalnie dla mnie, większość przebiegu robię jeżdżąc do pracy,
    zasięgu powinno starczyć, mam gdzie ładować
    Wspomniane tu buspasy i inne ulgi traktuję jako tymczasowy "kop na rozpęd", a mnie by
    się średnio przydało.

    Oglądałem dopiero co Renault Fluence ZE - kurcze, gdyby była pewność że przez lata
    nie będzie mi brakowało zasięgu to bym się pewno zdecydował.

    Sprzedawca ciekawie opisał życie kierowcy elektroautka - poszukiwacza prądu, jak
    gdyby ten miał się wcielić w rolę Berty Benz, szukającej apteki z benzyną ;)

    Chyba jednak poczekam na większy zapas zasięgu w rozsądnej cenie.