  • 21. Data: 2009-12-18 13:02:24
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co cie KM z litra obchodza, czy ilosc mAh w baterii ?

    A co cie obchodzi MMS w iphonie.

    > Liczy sie dynamika, halas, awaryjnosc, spalanie .. choc chyba nie dla
    > wszystkich.

    A dla niektorych liczy sie wysokosc OC i wielkosc silnika

    > Ja tam o przyszlosc WM jestem spokojny - jesli zdechnie, to dlatego ze
    > Gates tak chcial, a nie Ty :-)

    Naiwny

  • 22. Data: 2009-12-18 13:24:42
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A co cie obchodzi MMS w iphonie.

    > A dla niektorych liczy sie wysokosc OC i wielkosc silnika

    Dokładnie, poniżej R6 3.0 nie ma jazdy. :)))))

  • 23. Data: 2009-12-18 13:25:35
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.12.2009 VomitroN <v...@i...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrnhiicmh.oc.write-only-with-spf@dns.media-lab
    .com.pl...

    > I tu sie musze z Toba zgodzic.
    > http://www33.patrz.pl/u/f/39/00/25/390025.jpg

    Lista sponsorowana?
    Tak to sobie możesz też porównać z mixerem do kawy czy kopertą na list,
    a pamięć, gps, 3g, accel, office, pda, mp3 ....

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 24. Data: 2009-12-19 05:35:10
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhin01t.5qg.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Lista sponsorowana?
    > Tak to sobie możesz też porównać z mixerem do kawy czy kopertą na list,
    > a pamięć, gps, 3g, accel, office, pda, mp3 ....

    Nie ja jestem autorem tego porownania. Jednak Iphone ma dosc powazna
    przewage nad mikserem i koperta - mozna nim zadzwonic( do czasu oczywiscie
    , az zerwie polaczenie. Ale za to mikser nie wybucha, a koperta jest ciensza
    od iphona :)

    Jakie maja cechy wspolne: Iphone mikser i koperta?
    - zaden nie odtwarza AF
    - zaden nie kopiuje kontakow do karty sim
    - zaden nie ma potwierdzenia wyslania smsa
    - zaden nie ma wyjscia na pamiec zewnetrzna
    - zaden nie wysle np pliku ze zdjeciem czy utworem mp3 przez BT

    Wyliczac dalej?

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 25. Data: 2009-12-19 10:23:08
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 19.12.2009 VomitroN <v...@i...pl> napisał/a:

> [...]
    > , az zerwie polaczenie. Ale za to mikser nie wybucha, a koperta jest ciensza

    Obserwuję dziwne paranoiczne zjawisko wśród nieużytkowników iP, wyszukiwania
    sobie na siłę cech iP dla których go nie kupili, to również pochodzi pod
    jakąś chorobę?

    Jakoś cechy innych telefonów się wymienia i porównuje, doradza się itd.
    A jak iP czegos nie ma to nieużytkownicy robią aferę. Kiedy mi cos nie
    jest potrzebne to nie szukam tego na siłe, poprostu jakby iP nie umiał
    wysłaś sms to bym go nie kupił, ale jak nie umie mms to mi to wisi, bo
    nigdy nie wysłałem, bo nawet nie wiem czy po 2 stronie ktoś go może
    odebrać, a mam przecież email.

    Nie uważam go za doskonałość i rozumiem że ktoś bez tego playera reklam
    na stronach www żyć nie może, ale co tydzień regularnie na grupie
    wychodzi dyskusja w której nieużytkownikowi coś do iP nie pasuje.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 26. Data: 2009-12-19 10:47:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 19.12.09 11:23, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Obserwuję dziwne paranoiczne zjawisko wśród nieużytkowników iP, wyszukiwania
    > sobie na siłę cech iP dla których go nie kupili, to również pochodzi pod
    > jakąś chorobę?

    Ta "choroba" to brak $$$ na iP.
    A ze spoleczestwo gorzej postrzega "niezaradnych", wiec trzeba znalezc
    inny powod usprawiedliwiajacy niechec do iP.

    --
    Pete

  • 27. Data: 2009-12-19 11:03:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 11:47:43 +0100, Pete napisał(a):

    > Ta "choroba" to brak $$$ na iP.
    > A ze spoleczestwo gorzej postrzega "niezaradnych", wiec trzeba znalezc
    > inny powod usprawiedliwiajacy niechec do iP.

    To jak zdiagnozujesz tą chorobę u osób które mają sprzęt droższy od iPoo?

    Bo mi się wydaje, że ta choroba nazywa się zdrowy rozsądek. Zresztą już
    nawet u powszechnie uważanych za głupich amerykanów zaczyna wygrywać, Droid
    sprzedaje się lepiej niż iPoo.

    BTW: http://www.youtube.com/watch?v=FoYr8-uG5C0

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 28. Data: 2009-12-19 11:19:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 19.12.09 12:03, Waldek Godel pisze:

    > To jak zdiagnozujesz tą chorobę u osób które mają sprzęt droższy od iPoo?

    Czy ja pisałem, źe iP jest najlepszy na świecie?
    Odnosiłem się do tych. których opisał Sergiusz.
    To chyba nie jest zdrowe, gdy posiadając Nokię N900, pisałbym, że iP nie
    kupiłem dlatego, że nie ma MMS-ów ;)

    > Bo mi się wydaje, że ta choroba nazywa się zdrowy rozsądek. Zresztą już
    > nawet u powszechnie uważanych za głupich amerykanów

    Oni dalej są głupi, więc wiesz dlaczego kupują Droida :)

    > zaczyna wygrywać,

    A to jest jakaś gra?

    > Droid sprzedaje się lepiej niż iPoo.
    >
    > BTW: http://www.youtube.com/watch?v=FoYr8-uG5C0

    IMHO żałosne

    --
    Pete

  • 29. Data: 2009-12-19 11:28:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 12:19:35 +0100, Pete napisał(a):

    > Czy ja pisałem, źe iP jest najlepszy na świecie?

    Pisałeś o braku pieniędzy na iPoo, co chyba nie jest całkiem prawdą u osób
    które zapłaciły więcej albo tyle samo, tylko za lepszy sprzęt.

    > Odnosiłem się do tych. których opisał Sergiusz.
    > To chyba nie jest zdrowe, gdy posiadając Nokię N900, pisałbym, że iP nie
    > kupiłem dlatego, że nie ma MMS-ów ;)

    w sumie tak, choć N900 to próby beta na ludziach, podobnie jak Android w
    pierwszym roku, kiedy tylko był G1 na rynku i nic więcej. Jedyną różnicą
    jest to, że N900 za rok może być bardzo ciekawe urządzenie, a co do G1 to
    już wiadomo, że to niestety nieudane ogniwo rozwoju prowadzące do dobrych
    urzadzeń jak Hero czy Droid.

    > IMHO żałosne

    czemu, bardzo celne. I skuteczne

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 30. Data: 2009-12-19 20:01:52
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 19.12.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Pisałeś o braku pieniędzy na iPoo, co chyba nie jest całkiem prawdą u osób
    > które zapłaciły więcej albo tyle samo, tylko za lepszy sprzęt.

    Tylko że dla osób które rozmawiają przez telefon a nie go "mają" to iP
    wcale nie jest i nie był jakimś specjalnie drogim telefonem, np tańszy
    niż nokie E, z tego co wiem był też lepiej subsydiowany.
    Ja np kolejnej E nie chciałem, bo symbian się nie sprawdził, ppc/wm mnie
    sparzył totalnie, androida nie było nawet na tapecie że będzie coś takiego
    w ogóle, palmos-a nie było już, palm-web nie było, więc na fali został
    tylko iP, znałem ograniczenia i możliwości tego sprzętu i imo jest ok.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***