    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Date: Sat, 19 Dec 2009 10:23:08 +0000 (UTC)

    Dnia 19.12.2009 VomitroN <v...@i...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrnhin01t.5qg.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Nie ja jestem autorem tego porownania. Jednak Iphone ma dosc powazna
    > przewage nad mikserem i koperta - mozna nim zadzwonic( do czasu oczywiscie
    > , az zerwie polaczenie. Ale za to mikser nie wybucha, a koperta jest ciensza
    > od iphona :)

    Obserwuję dziwne paranoiczne zjawisko wśród nieużytkowników iP, wyszukiwania
    sobie na siłę cech iP dla których go nie kupili, to również pochodzi pod
    jakąś chorobę?

    Jakoś cechy innych telefonów się wymienia i porównuje, doradza się itd.
    A jak iP czegos nie ma to nieużytkownicy robią aferę. Kiedy mi cos nie
    jest potrzebne to nie szukam tego na siłe, poprostu jakby iP nie umiał
    wysłaś sms to bym go nie kupił, ale jak nie umie mms to mi to wisi, bo
    nigdy nie wysłałem, bo nawet nie wiem czy po 2 stronie ktoś go może
    odebrać, a mam przecież email.

    Nie uważam go za doskonałość i rozumiem że ktoś bez tego playera reklam
    na stronach www żyć nie może, ale co tydzień regularnie na grupie
    wychodzi dyskusja w której nieużytkownikowi coś do iP nie pasuje.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***