  • 31. Data: 2009-12-19 20:42:01
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hgicrh$gj$1@news.dialog.net.pl...
    >W dniu 19.12.09 12:03, Waldek Godel pisze:

    > Czy ja pisałem, źe iP jest najlepszy na świecie?
    > Odnosiłem się do tych. których opisał Sergiusz.

    Czyli do mnie. A ja twierdze i bede twierdzil, ze iPhone jest jedynie bardzo
    udanym efektem dobrze przygotowanego marketingu. I tak naprawde, tym
    bardziej kazdy, kto cierpi na brak $$$, gruntownie sie zastanowi kilka razy,
    zanim kupi ten telefon, wybierany czesto dla lansu i potem sam sie przekona
    jaki byl niezaradny i przeplacil za cos, co nie jest do konca warte swej
    ceny.
    Zauwazylem ten fenomen bezposrednio po premierze iPhona( tego pierwszego)
    w USA. To byl typowy szal odruchu stadnego.
    Znajac jednak usposobienie Jankesow, nie wierzylem do konca, ze gdy
    telefon trafi do Europy, madra populacja starego kontynentu nabierze sie na
    ten sam haczyk.
    A co do wyboru, osobiscie uwazam, ze HP czy HTC, MDA maja znacznie ciekawsze
    propozycje do zaoferowania i za bardziej rozsadna cene, niz "ipoo" - jak to
    pieszczotliwie okresla Waldek Godel :)

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 32. Data: 2009-12-19 21:29:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 19.12.09 12:28, Waldek Godel pisze:

    > Pisałeś o braku pieniędzy na iPoo, co chyba nie jest całkiem prawdą u osób
    > które zapłaciły więcej albo tyle samo, tylko za lepszy sprzęt.

    Większośc plujących na iP po prostu na niego nie stać.

    > czemu, bardzo celne. I skuteczne

    Chyba tylko na populacji geeków. I dla nich tylko zrozumiałe ;)
    Dla laików - już nie.

    --
    Pete

  • 33. Data: 2009-12-19 21:35:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 19.12.09 21:42, VomitroN pisze:

> [...]
    > jaki byl niezaradny i przeplacil za cos, co nie jest do konca warte swej

    Ja też uważam, że kupowanie Ferrari na polskie drogi to lans, szpan itepe.
    Ale gdyby mnie było na niego stać, to zapewne sprawiłbym sobie takie
    cacko. I na pewno coś z serii Fxx :P

> [...]
    > Znajac jednak usposobienie Jankesow, nie wierzylem do konca, ze gdy
    > telefon trafi do Europy, madra populacja starego kontynentu nabierze sie na

    A może to jest po prostu dobry smartphone?

    > A co do wyboru, osobiscie uwazam, ze HP czy HTC, MDA maja znacznie
    > ciekawsze
    > propozycje do zaoferowania i za bardziej rozsadna cene, niz "ipoo" - jak to
    > pieszczotliwie okresla Waldek Godel :)

    Zasadniczą wadą smartfonów z WM jest niestety wymóg rysika. Niby są
    jakieś nakładki typu touch flo itp., ale w końcu w którymś zakątku
    sytemu pojawi się konieczność użycia rysika.
    iP ma spójny interfejs, od którego inni się uczą.

    --
    Pete

  • 34. Data: 2009-12-19 21:38:29
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Pete pisze:

    > Większośc plujących na iP po prostu na niego nie stać.

    Hahaha, dobry żart.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 35. Data: 2009-12-19 21:43:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 22:35:28 +0100, Pete napisał(a):

    > Zasadniczą wadą smartfonów z WM jest niestety wymóg rysika. Niby są
    > jakieś nakładki typu touch flo itp., ale w końcu w którymś zakątku
    > sytemu pojawi się konieczność użycia rysika.

    Wskaż konieczność użycia rysika, najlepiej na przykładzie Touch HD2

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 36. Data: 2009-12-19 23:07:18
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 19.12.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Wskaż konieczność użycia rysika, najlepiej na przykładzie Touch HD2

    Po instalacji dowolnego programu 3-party dla WM? bez problemu :) w
    tym programie :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 37. Data: 2009-12-20 00:12:53
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    >W dniu 19.12.09 21:42, VomitroN pisze:
    >
    > Ja też uważam, że kupowanie Ferrari na polskie drogi to lans, szpan itepe.
    > Ale gdyby mnie było na niego stać, to zapewne sprawiłbym sobie takie
    > cacko. I na pewno coś z serii Fxx :P

    Bez przesady. Porownanie Ferrari do iPhona to juz przejaw skrajnego
    szalikowania temu jakze przereklamowanemu produktowi :)

    > A może to jest po prostu dobry smartphone?

    Kwestia oczekiwan i potrzeb uzytkownika.

    > Zasadniczą wadą smartfonów z WM jest niestety wymóg rysika. Niby są jakieś
    > nakładki typu touch flo itp., ale w końcu w którymś zakątku sytemu pojawi
    > się konieczność użycia rysika.

    Ale za to mozna trafic tam, gdzie iPhone nie udostepnia zadnej ikony.
    BTW Mam HTC, ktory jakos nie wymaga rysika, co nie znaczy, ze go nie uzywam
    :)

    > iP ma spójny interfejs, od którego inni się uczą.

    A z tym sie akurat musze zgodzic.

  • 38. Data: 2009-12-20 09:49:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Dec 2009 21:42:01 +0100, VomitroN wrote:
> [...]
    >Zauwazylem ten fenomen bezposrednio po premierze iPhona( tego pierwszego)
    >w USA. To byl typowy szal odruchu stadnego.

    Tylko wez pod uwage ze u nich to nie byly az takie duze pieniadze.
    Zreszta smartfony innych firm kosztowaly podobnie i tez sie
    sprzedawaly.

    Wiec z jednej strony faktycznie bardzo udany marketing, z drugiej -
    bogatszy rynek.

    J.

  • 39. Data: 2009-12-20 10:32:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 20.12.09 01:12, VomitroN pisze:

    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Bez przesady. Porownanie Ferrari do iPhona to juz przejaw skrajnego
    > szalikowania temu jakze przereklamowanemu produktowi :)

    Podałem Ferrari jako przykład auta, na które mnie na pewno nie stać.
    I tylko dlatego ;)

    > Kwestia oczekiwan i potrzeb uzytkownika.

    Oczywiście.
    Jeśli użyszkodnik nie potrzebuje wysyłania mp3 po BT, to dla niego iP
    nie ma wad.
    A niewątpliwą zaletą jest wybór aplikacji.
    Ostatnio, mój znajomy wróciwszy z urlopu, piał z zachwytu nad iP.
    Otóż, żeglowali sobie po M. Śródziemnym i na jachcie padła im nawigacja GPS.
    Wśród załogi był posiadacz iP, który to iP do końca rejsu służył im za
    nawigację. (kupiona za 9,99 EUR w AppStore nawigacja dla żeglarzy)
    Włącznie z pokazywaniem głębokości.

    > Ale za to mozna trafic tam, gdzie iPhone nie udostepnia zadnej ikony.

    Np?

    --
    Pete

  • 40. Data: 2009-12-20 11:57:31
    Od: W <a...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski wystukał, co następuje:

    > Po instalacji dowolnego programu 3-party dla WM? bez problemu :) w
    > tym programie :)

    Darn!
    Mam starusieńkiego HTC Hermes z 2,8 cala i po stylus (w sumie to bardziej
    długopis xD ) sięgam praktycznie tylko jak rozwiązuję sudoku ;] Cała reszta
    za pomocą palca (przy czym 90% albo i więcej programów to jest właśnie 3rd-
    party :P )