  • 21. Data: 2012-06-06 09:51:50
    Temat: Re: [uwaga pirat] i inne kurewskie pomioty tvn ... maskowanie reklam ...
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > A czy ten F.J. AKA Andrzej Amados to aby nie Kolina? Bo jego posty
    > siakoś mi wyfiltrowało od razu...

    Jest :)

  • 22. Data: 2012-06-06 10:13:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 06 Jun 2012 00:58:46 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Oglądam se w/w program ... ambitny, spiker jebie ambitnymi
    > tekstami ... staje mi to i owo na dźwięk mądrych rad ... na
    > kłopoty bednarski, i tvn ...

    Lepsze są jednak komentarze samych zatrzymanych. ;)
    Zawsze jak trafię na program, to zrywam boki. ;P

    > Maskują też mordy, zmieniają głos ...

    Co więcej, jeden gość nie chciał mieć zamaskowanego pyska
    (to chyba w "drogówce" było), a i tak go ukryli i wypiszczyli
    nazwę firmy którą pozdrawiał.

    > Z U R A D ... Nosz kurwa mać, policja reklamuje jakąś gównianą
    > spółkę z oo ... Ja jestem wkurwiony ...

    Która z tej reklamy nic mieć nie będzie, bo nie produkuje nic dla
    oglądających. :P No, może poza ew. wydrukami. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 23. Data: 2012-06-06 10:16:23
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "F.J."

    > a co powiedział-byś jak byś wiedział że kończe KRYMINALISTYKĘ?

    Po ukończeniu-byś KRYMINALISTYKI byś, zostaje się-byś mgr.(*)
    KRYMINALISTĄ?

    * kropka celowa ;-)

  • 24. Data: 2012-06-06 10:26:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail F...@k...edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > bo podoba mi sie TV Turbo i TVN w ogóle to jestem trollem?

    ależ skąd.
    Jesteś trollem, bo trollujesz.
    Ale już kiedyś o tym pisałem, tylko troll pyta co to jest trollowanie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 25. Data: 2012-06-06 10:26:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail F...@k...edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a co powiedział-byś jak byś wiedział że kończe KRYMINALISTYKĘ?

    powiedział-bym, że pisząc raporty, nie zapomnij włączyć korekty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 26. Data: 2012-06-06 11:08:34
    Temat: IDIOCI, ROZMAWIACIE Z KOLINĄ
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-06-06 08:39, z pisze:

    > Napisz jeszcze jakie Ci się programy podobają :-)
    > W11? ukryta prawda? ...

    > PS. Jest jeden pozytyw tej produkcji. Człowiekowi _utrwala się_ na jakie
    > auta w ciemnych kolorach (choć nie zawsze) warto uważać :-)

    jak w temacie.

  • 27. Data: 2012-06-06 11:48:59
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 6 Jun 2012 10:16:23 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Po ukończeniu-byś KRYMINALISTYKI byś, zostaje się-byś mgr.(*)
    > KRYMINALISTĄ?
    > * kropka celowa ;-)

    I jak najbardziej potrzebna, skoro to, w tym wypadku, skrót od "magistrem".

    AK

  • 28. Data: 2012-06-06 18:12:06
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A czy jest Ci znane uczucie wstydu, zażenowania z powodu działalności

    A Tobie nie wstyd, ze nie rozpoznales Koliny? Toc jego zawsze rozpoznac
    latwo, nawet jak nicki zmienia co chwile, jak mniej bledow robi, nawet
    jakby IP zmienil, to od Koliny bije blask, jak od latarni morskiej;-)
    Takie zdolne stworzonko, i kontrolerem ruchu lotniczego byl i pilotem,
    teraz strasznikiem i kryminalistyke konczy i jeszcze w Usenecie sie
    udziela, hoho;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 29. Data: 2012-06-06 18:44:15