  • 101. Data: 2011-03-04 10:19:25
    Temat: Re: uwaga na odpadające koła:)
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie - po prostu nie po policyjnemu.
    > Każdy kto się udzielił w tym wątku miał na ten temat identyczne zdanie na
    > temat właściwego sposobu serwisowania zabawek za ponad 100 tys zł, czy
    > zadań policjanta na służbie, inne niż Ty - więc jest to raczej dość
    > powszechne przekonanie.

    Gdzieś chyba straciłeś wątek, ja nie oceniałem i nie popierałem działania
    policji tylko opisywałem jakimi kryteriami się kierują i dlaczego wybierając
    akurat taką wersję.

  • 102. Data: 2011-03-04 10:24:55
    Temat: Re: uwaga na odpadaj?ce koła:)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No ale czemu w KWP Kielce Alfy jezdza na alusach, skoro zimowki
    > dostarczono na stalowych ? :-P

    Widać kilku ludzi w Kielcach ma więcej oleju pod kopułą.

  • 103. Data: 2011-03-04 10:29:13
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A konieczność stosowania w takim przypadku dużo lepszych materiałów
    > pokazuje wadę rozwiązania.
    > Bo dystans przelotowy może być wykonany w zasadzie z czegokolwiek, jest
    > ściskany śrubami, a pracuje ciernie na ścinanie w płaszczyźnie w której
    > jest bardzo mocny.

    Tu się mylisz, widziałem założone dystanse które po przejechaniu dosłownie
    100m nadawały się do śmieci. Felga ścieła ten zewnętrzny pierścień na
    dystansie na którym jest osadzona. Nie była to wina ani felgi, ani montażu,
    po założeniu innych lepszych dystansów wszystko było ok.

  • 104. Data: 2011-03-04 22:50:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-04 09:21, J.F. pisze:

    > No ale czemu w KWP Kielce Alfy jezdza na alusach, skoro zimowki
    > dostarczono na stalowych ? :-P

    Gdybym miał jeździć na kołach umocowanych na taki patent, to bym chyba z
    własnej pensji odżałował i sfinansował przekładanie opon, po to żeby
    jeździć na alufelgach przykręconych do samochodu, a nie stalówkach
    przykręconych do jakiegoś dystansu :)

  • 105. Data: 2011-03-04 22:54:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-04 06:10, Seba pisze:

    > AR 159 wyposażana była także w 16` koła, także takie felgi są dostępne.

    Tylko pytanie czy wszystkie wersje silnikowe.
    Bo 1.8 TBi ma przednią tarczę 330mm.
    A np. 1.9 JTDM 8V już tarczę 305mm.

    A od tego będzie zależeć co się mieści, a co nie.

  • 106. Data: 2011-03-05 09:41:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Mar 2011 22:50:44 +0100, Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    >własnej pensji odżałował i sfinansował przekładanie opon, po to żeby
    >jeździć na alufelgach przykręconych do samochodu, a nie stalówkach

    Nie po to ktos w centrali zdecydowal ze zima jezdzimy na stalowych
    felgach, zeby w terenie gliny zakladaly alusy :-P

    Mozesz jezdzic, ale na wlasnych felgach :-)

    J.

  • 107. Data: 2011-03-10 10:29:33
    Temat: Re: uwaga na odpadajšce koła:)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    On Mar 3, 8:14 am, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:
    > Dnia 2011-03-02 22:44, *Przemek V* napisa , a mnie co podkusi o, eby
    > odpisa :

    > No ale to Pol-Mot wymi k , a nie Opel. Oferta Opla by a dopiero 4, czy
    > pi ta.

    >Już nie pamiętam - chodzi o zasadę. Ciężko uważać, tak jak tu
    >niektórzy piszą, żeby było coś ustawione jeśli kilka marek spełniało
    >warunki

    Pytanie raczej jest pod kogo było ustawiane:
    06,Policyjny_przetarg_ze_wskazaniem___DGP___Wiemy__k
    to.html

  • 108. Data: 2011-03-11 20:39:02
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Fri, 04 Mar 2011 22:54:34 +0100, *Tomasz Pyra* napisał(a):

    >>> Zresztą.. skoro już o tym myślę, to zajrzałem, co jest mozliwe. Otóż Alfa

    > Tylko pytanie czy wszystkie wersje silnikowe.

    Oczywiście nie. Pisałem już Ci o tym przecież.

    > Bo 1.8 TBi ma przednią tarczę 330mm.

    Dlatego tutaj minimum to 17`

    > A np. 1.9 JTDM 8V już tarczę 305mm.

    A do tego silnika minimum to 16`

    > A od tego będzie zależeć co się mieści, a co nie.
    Przy większych hamulcach (330 mm - stosowano je m.in do 1750 Tbi, 2.4
    JTDm, 3.2 JTS) 16` się nie mieszczą. Oczywiście piszę o standardowych,
    cywilnych - wspominałeś coś Tomek o wyczynowych modelach felg, które są
    jakoś specjalnie konstruowane ażeby przy mniejszym rozmiarze jednak
    ogarnąć duże hamulce, ale ja o takich do AR 159 nie słyszałem.

    Sebastian S.

  • 109. Data: 2011-03-17 09:09:35
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-10 10:29, Cavallino pisze:
    > Pytanie raczej jest pod kogo było ustawiane:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,92295
    06,Policyjny_przetarg_ze_wskazaniem___DGP___Wiemy__k
    to.html

    Haha... nie ma to jak sugerowanie, że
    "waga pojazdu gotowego do drogi z kompletem pasażerów
    (ośmiu policjantów) nie może przekroczyć 3,5 tony."
    to ustawianie przetargu. Redaktor chyba z tych, co
    nie wiedzą co znaczą te literki w PJ.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 110. Data: 2011-03-17 09:31:25
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-17, Rychu <r...@a...pl> wrote:

> [...]
    > (ośmiu policjantów) nie może przekroczyć 3,5 tony."
    > to ustawianie przetargu. Redaktor chyba z tych, co

    No to dawaj, które literki w PJ mają coś wspólnego z masą pojazdu z
    kompletem pasażerów. (Od razu podkreślę: DMC to nie to)

    Krzysiek Kiełczewski