  • 11. Data: 2009-10-01 06:59:24
    Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 1 Paź, 07:07, "vari" <v...@p...onet.pl> pisze...

    > Ale nie masz stałęgo CLIRa.
    > No i o to chodzi.
    > Szkoda że mając stały CLIR nie można się raz wyświetlić np #31*NUMER lub
    > podobnie.

    a to trzeba było myśleć przez zamówieniem usługi i zamiast stałego
    CLIR-a
    zamówić CLIR-PCS (Per Call Suspend) i wtedy kod #31*NUMER działa bez
    problemu.

    Ircys

  • 12. Data: 2009-10-01 07:12:25
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    a to trzeba było myśleć przez zamówieniem usługi i zamiast stałego
    CLIR-a
    zamówić CLIR-PCS (Per Call Suspend) i wtedy kod #31*NUMER działa bez
    problemu.

    NIE-DAŁO-SIĘ.
    Przynajmniej ZAMÓWIĆ. Bo przekonywano mnie wtedy usilnie że NA TEJ CENTRALI
    NIE DA SIĘ inaczej niz CLIR stały.
    Nawet konsultowałem to z ówczesną załogą HOST Świnoujscie (gdy jeszcze
    takowe załogi były).
    Nie mam wpływu na to że teraz się da.
    Mogę zmienic więc zlecenie.
    Szkoda (powtarzam), że nie da się TAKŻE raz pokazać numeru na przykłąd
    właśnie #31* NUMER.
    To byłoby logiczne. Ale może programisci inaczej logikę pojmują.
    vari

  • 13. Data: 2009-10-01 07:21:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "vari" <v...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > właśnie #31* NUMER.
    > To byłoby logiczne. Ale może programisci inaczej logikę pojmują.

    Przeciez to jest typowe. W Plusie jest (bylo?) tak, ze w abonamencie
    jak numer byl domyslnie prezentowany to nie mozna go bylo ukryc, za
    to mozna bylo zamowic CLIR i odkrywac przy pojedynczym polaczeniu, a
    dla odmiany w Simplusie mozna bylo ukryc numer przy pojedynczym
    polaczeniu, a stalego CLIRa zamowic sie nie dalo.

    MJ

  • 14. Data: 2009-10-01 07:24:57
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 1 Paź, 09:12, "vari" <v...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    > NIE DA SIĘ inaczej niz CLIR stały.
    > Nawet konsultowałem to z ówczesną załogą HOST Świnoujscie (gdy jeszcze

    Nie było wśród nich tego, który nie wiedział o tym, że "się nie
    da" ... :)

    > Szkoda (powtarzam), że nie da się TAKŻE raz pokazać numeru na przykłąd
    > właśnie #31* NUMER.
    > To byłoby logiczne. Ale może programisci inaczej logikę pojmują.

    Logika jest jasna i prosta - CLIR stały jest stały HOUGH!

    Ircys

  • 15. Data: 2009-10-01 08:04:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 1 Paź, 09:12, "vari" <v...@p...onet.pl> wrote:

    >Logika jest jasna i prosta - CLIR stały jest stały HOUGH!

    U mnie na OCB to mozna bylo sobie nie majacd CLIRa stalego uwaktywnic go
    kodem *31# i obowiazywal az do momentu dezaktywacji przez #31- czyli taki
    "miękki CLIR staly".. Oczywiscie kod *31*NUMER# tez dziala(ł) w
    przeciwienstwie do #31*NUMER#. Ostatnio nie sprawdzalem - nie mam na codzien
    dostepu do linii, ale mysle, ze tak samo.

    Pozrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2009-10-01 08:29:11
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 1 Paź, 10:04, "SDD" <s...@t...pl> pisze...

> [...]
    > przeciwienstwie do #31*NUMER#. Ostatnio nie sprawdzalem - nie mam na codzien
    > dostepu do linii, ale mysle, ze tak samo.

    Tak, to usługa CLIR-M (M- Modification), która tylko na OCB(!) była
    usługą domyślną
    zresztą nie dającą się modyfikować (np. zdjąć) przez obsługę centrali.
    Jak ktoś to
    wyczaił, aktywował i zapomniał a poźniej zgłaszał to jako uszkodzenie
    to były jaja :)

    Ircys