    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: usb na pci nie wymagajace sterownikow od xp.
    Date: Thu, 15 Apr 2010 19:57:57 +0200

    "Wiktor S." napisal:

    > Zobacz czy jest tam funkcja "USB legacy support".

    A jak ma wejsc do tego BIOS-u? ;->
    Zreszta w takiej plycie bez PS/2 ów "legacy support" powinien byc stanem
    domyslnym, czyli po resecie CMOS powinno dzialac.

    JoteR

    PS. zaraz wsadze taka karte (NEC) i sprawdze. Ale nawet jak zadziala, to z
    klawiatury podpietej do takiej karty tez nie wejdzie sie do setupu. BIOS
    obsluzy tylko porty USB wbudowane. Swoja droga ciezko mi uwierzyc, ze ta
    plyta nie ma chocby pinów do podpiecia PS/2. Co to za wynalazek?