  • Data: 2009-05-03 08:39:16
    Temat: Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"
    >Którzy producenci modemów HSDPA są monopolistami? A może masz na myśli
    >inny sprzęt - widzisz gdzieś tam monopolistów?

    Michał, nie zgrywaj idioty, dobrze?

    >A kto zdefinuje, co jest dobre dla społeczeństwa? Bo _dla_mnie_ dobre
    >jest to, że mam sterowniki zaszyte w urządzeniu. To źle?

    To jest bardzo krótkowzroczna perspektywa. Ale nie przejmuj się, dość
    popularna.

    --
    \------------------------/ Powyższy post został napisany w stanie ogra-
    /------------------------\ la.(Dariusz Laskowski)