  • Data: 2009-05-03 17:22:56
    Temat: Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.05.2009 Michal Kawecki <k...@o...px> napisał/a:

    > Jaaaasne. No to weźmy pierwszy z brzegu przykład. Akurat tak się składa,
    > że niedawno w OpenSUSE próbowałem zainstalować tak trywialne urządzenie,
    > jakim jest UPS firmy Ever. Na firmowej płytce znalazłem stosowny
    > programik. Przeczytałem opis, skompilowałem, odpaliłem, zainstalował
    > się. Działa? Nie działa. O co chodzi? Ano o to, że ten biedny program
    > nie był w stanie sam znaleźć sobie portu USB, do którego wpięty był ten
    > UPS. Trzeba było wykonać parę zaklęć w terminalu, przeedytować stosowny
    > plik .ini i wykonać restart usługi. Konia z rzędem temu, kto zrobi to
> [...]

    Przykład z d..y, weź zobacz na dowolną grupę windowsową ile problemów
    mają ZU i czemu mają im pomagać HK cośtam cośtam w regedit - rozwiazanie
    niby wykracza poza poziom ZU, ale jakość wszyscy przymykają na to oko, no
    ale jak Linuxie jest potrzeba zmiany coś w zwykłym pliku tekstowym w etc,
    to robi się problem że się nie da wyklikać tego czy tamtego.

    W obu systemach są podobne problemy - ja znam dość dobrze windowsa xp i
    trochę lepiej debiana - oba generują problemy nierozwiązywalne dla ZU.

    Z rękawa dla windows: pendrive instalujący się bez literki (mapowane
    dyski sieciowe), brak bootowania płyty instalacyjnej na nowych kontrolerach
    sata/ahci/ohci (trzeba robić fu szmu z jakimś dodawaniem dyskietki A:??
    do płyty lub coś w tym stylu), rozwalające się totalnie foldery OE i MSO
    przy 500MB lub 2GB - to taka codzienność.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***