  • Data: 2009-05-03 10:21:07
    Temat: Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.05.2009 11:30, Piter pisze:
    > no to już zależy, same stery też mogą być tylko pod windowsa, wiesz
    > można się boczyć na producentów samochodów że robią auta tylko dla
    > pełnosprawnych, bo wymagają wszystkich 4 kończyn, mniejszość zawsze musi
    > się trochę dostosować

    Absolutnie zła analogia.

    Ja bym na to patrzył inaczej: chciałbyś w 2020 roku kupić w
    sklepie radio samochodowe, które działa tylko w samochodach
    FIATa (a przy innych trzeba koszmarnie kombinować), bo akurat
    na przykład tenże FIAT zdobył do tej daty 90% rynku?

    Nie porównuj użytkowników np. Linuksa do osób niepełnospraw-
    nych, bo w ten sposób obrażasz tak jednych, jak i drugich.

    > a jakiś mikro-switch w urządzeniu, umożliwiający zapis dopiero po
    > przestawieniu, wtedy dedykowany protokół nie specjalnie będzie potrzebny

    I sądzisz, że "typowy użytkownik" nie będzie od razu dzwonił
    po obsłudze technicznej producenta, że "aktualizacja nie dzia-
    ła"? Oczywiste jest, że kilkadziesiąt procent użytkowników
    przez przypadek lub z ciekawości przestawi przełącznik, nie
    przeczyta instrukcji, a potem będzie się żołądkować że nie
    działa.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |