  • Data: 2014-08-18 14:25:09
    Temat: Re: unikanie płacenia oc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    >A tak swoja droga ciekawostka. Dostalem pisemko od UFG zebym im
    >przedstawil
    >polisy pokrywajace caly rok 2013. Zadzwonilem do nich, pani mi
    >powiedziala,
    >ze nie maja w swojej bazie informacji i zebym im wyslal faxem kwitki
    >polis.
    >Odpowiedzialem zgodnie z prawda, iz juz ich nie posiadam, no bo po
    >co?
    >To kazala mi sie udac do ubezpieczycieli i wyciagnac zaswiadczenie
    >o tym, ze mialem OC i to im wyslac. Na pytanie o podstawe prawna
    >kazaca
> [...]

    Normalny. No moze troche dziki.

    Pani moze podstawy nie zna, ale ustawa to precyzuje.
    Jesli nie miales polisy, to oni sa odpowiednim organem do nalozenia
    kary.

    Trybu ustawa juz chyba nie precyzuje, wiec mozesz
    a) postraszyc nalozeniem oplaty,
    b) odpisac ze przeciez otrzymuja dane od ubezpieczycieli, wiec niech
    je sobie sami sprawdza, zamiast przerzucac na ciebie,
    b2) grzecznie dodac u jakiego ubezpieczyciela sprawdzac,
    c) odpisac ze skoro maja burdel w tym swoim archeo, to niech sie
    zwroca do cepiku po wykaz polis. Nie po to placisz w kazdej polisie
    oplate na cepik, zeby tam danych nie bylo.

    Oczywiscie o ile sie nie boisz kontaktow z komornikiem :-)

    J.