  • Data: 2009-02-06 08:02:57
    Temat: Re: unikajcie DPD
    Od: d'plus <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Myślałem. Że w firmie kurierskiej potrafią czytać. Pomyliłem się.

    dobra, pytanie podstawowe - na jakiej wielkości próby wyciągasz tak
    daleko idące wnioski?
    jeśli się opierasz na tej jednej paczce, to lepiej żebym nie wyrażał
    swojego zdania.

    korzystam bardzo często z usług kurierów i zdaję sobie sprawę, że co
    kurier to inna osobowość. nie posuwam się do zbyt pochopnych wniosków
    dotyczących _firmy_, bo to nie firma jest przeważnie winna.