eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuderzenie bokiemRe: uderzenie bokiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56960ac3$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <56962cdf$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    <569633ea$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963a2e$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963b8d$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963dc8$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963f07$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <n766ug$38q$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: uderzenie bokiem
    Date: Wed, 13 Jan 2016 20:52:22 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160113-0, 13.01.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 29
    Message-ID: <5696a9f0$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1452714480 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 688 89.72.242.154:2602
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2221
    X-Received-Body-CRC: 2980231587
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575552
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał w wiadomości news:n766ug$38q$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > "yabba" 56963f07$0$690$6...@n...neostrada.pl
    >
    >> Z jego słów wnioskuję, że coś się jednak ugięło od uderzenia, ale mniej
    >> niż zakresie możliwej regulacji. Dlatego obeszło się bez wymiany
    >> elementów.
    >> Są samochody, gdzie nie ma regulacji niektórych kątów i trzeba wymieniać
    >> elementy.
    >
    > Ponoć wszystkie mcphersony pozbawione są regulacji wyprzedzenia
    > sworznia i pochylenia kół. W razie czego pozostaje:
    >
    > obrót amortyzatora, wymiana amortyzatora, gięcie/prostowanie u
    > blacharza, wymiana samochodu
    >
    > To ponoć samonośne konstrukcje bez (choćby szczątkowej) ramy.
    >


    Zakres możliwych regulacji zależy od modelu samochodu. W Samarze i Golfie I
    oraz II była regulacja pochylenia koła.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: