-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.f
r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <56960ac3$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<56962cdf$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
<569633ea$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<56963a2e$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
<56963b8d$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<56963dc8$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<56963f07$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
<n766ug$38q$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: uderzenie bokiem
Date: Wed, 13 Jan 2016 20:52:22 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 160113-0, 13.01.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 29
Message-ID: <5696a9f0$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1452714480 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 688 89.72.242.154:2602
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2221
X-Received-Body-CRC: 2980231587
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575552
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:n766ug$38q$1@node1.news.atman.pl...
>
> "yabba" 56963f07$0$690$6...@n...neostrada.pl
>
>> Z jego słów wnioskuję, że coś się jednak ugięło od uderzenia, ale mniej
>> niż zakresie możliwej regulacji. Dlatego obeszło się bez wymiany
>> elementów.
>> Są samochody, gdzie nie ma regulacji niektórych kątów i trzeba wymieniać
>> elementy.
>
> Ponoć wszystkie mcphersony pozbawione są regulacji wyprzedzenia
> sworznia i pochylenia kół. W razie czego pozostaje:
>
> obrót amortyzatora, wymiana amortyzatora, gięcie/prostowanie u
> blacharza, wymiana samochodu
>
> To ponoć samonośne konstrukcje bez (choćby szczątkowej) ramy.
>
Zakres możliwych regulacji zależy od modelu samochodu. W Samarze i Golfie I
oraz II była regulacja pochylenia koła.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.16 20:59 Eneuel Leszek Ciszewski
- 13.01.16 21:13 yabba
- 13.01.16 22:13 Adam
- 13.01.16 22:56 J.F.
- 13.01.16 23:09 PiteR
- 13.01.16 23:29 Eneuel Leszek Ciszewski
- 13.01.16 23:36 Eneuel Leszek Ciszewski
- 14.01.16 00:19 Tomasz Pyra
- 14.01.16 00:25 Tomasz Pyra
- 14.01.16 00:38 Tomasz Pyra
- 14.01.16 00:46 yabba
- 14.01.16 01:00 Tomasz Pyra
- 14.01.16 04:21 Eneuel Leszek Ciszewski
- 14.01.16 04:27 Eneuel Leszek Ciszewski
- 14.01.16 04:37 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=