  • Data: 2014-05-29 13:09:28
    Temat: Re: udało się
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-27, megrimsES <m...@i...pl> wrote:
    > Przejechałem W203 320cdi 550 km na jednym baku.
    >
    > A tak na serio
    >
    > Jechałem wczoraj trasę Poznań-Lublin przez DC.
    > Pomiędzy Warszawą a Lublinem są dwa odcinki
    > drogi szybkiego ruchu. O ile obwodnica Garwolina
    > jest w miarę równa i przy dozie szaleństwa
    > da się tam pojechać 200-250km/h to obwodnica
    > Kurowa to jakaś porażka. Założę się, że jakby
    > pojechał tam jakiś dziennikarz Ferrari powyżej
    > 200 to by wkrótce poleciał na hopce w krzaki.

    Potwierdzam. Jednym razem sie zapomnialem i jadac te ~250
    na jednej z hopek zrobilo mi sie cieplo... No coz, to sa
    wlasnie te nasze nowe ekspresowki :-) Przeciez jest ograniczenie
    120 to o co drzesz szaty? ;-)

    > Moje pytania i wątpliwości: Kto to wykonywał?
    > Kto to odebrał? Kto za to zapłacił!

    Moze ten sam co dalszy odcinek:
    <http://www.lublin112.pl/obwodnica-lublina-oddana-ju
    z-rozbiorki/>

    > Czy wy też macie takie wrażenia po przejechaniu
    > się tymi odcinkami?

    Tak.

    --
    Artur